Chiropractie

We willen meerdere sessies gaan organiseren in diverse delen van het land. Aangezien dit pionierswerk is krijg je 50% 'pionierskorting' als je iemand meeneemt, ongeacht of deze persoon behandeld wil worden of niet. Een ander behandeld zien worden is nl. even effectief voor het enthousiasme als zelf behandeld worden. Het mag duidelijk zijn dat we uit zijn op mond-op-mondreclame, het moet zich rondspreken.

Wat je via deze unieke pioniersactie krijgt is een behandeling van 100 euro voor 50 euro. We gaan uit van 10 mensen per sessie die een behandeling willen. De 10 introducees staat het vrij of ze ter plekke een behandeling willen of evt. op een ander moment, of helemaal niet. Het is dus aan jou om dit te 'verkopen' aan evt. gegadigden. Hopelijk krijgen we dit gedurende de komende 8 weken nog voor elkaar, anders wordt het dit najaar.

Mike
Hoi Mike , wil me ook aanmelden heb je een mail gestuurd

Het is toch naar mikedonkers(at)protonmail(punt)com

Alvast bedankt

Bjorn

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb helaas spijtig nieuws. Allyn heeft toch besloten om zich niet in NL te vestigen, maar terug te gaan naar de VS. Ik vind het heel vervelend, maar ik kan hem moeilijk hier houden als hij dat niet wil.

Voor COVID woonde en werkte hij in NL en wist een succesvolle praktijk in Nijmegen op te bouwen. Omdat hij een contactberoep had kon hij twee jaar lang zijn vak niet uitoefenen, ook niet stiekem want de mensen waren bang. Dit heeft er flink ingehakt bij Allyn en hij verloor zijn motivatie om na de 'pandemie' de draad weer op te pakken.

Sindsdien pendelt hij heen en weer tussen NL en Amerika, maar hij lijkt nergens te kunnen aarden. De toggle recoil-methode had zijn uitweg kunnen zijn en even leek Allyn zijn vuur weer te hebben teruggevonden. Helaas wint zijn innerlijke onrust het van zijn vastberadendheid om deze methode aan deze kant van de oceaan op de kaart te zetten. Hij ziet NL als een dood spoor, dit heeft vooral te maken met de bureaucratie rondom wonen en werken in NL.

Ik moet hem loslaten, maar doe dit zeker niet met de toggle recoil-methode. Ik ga op zoek naar een andere chiropractor die bereid is met mij dit avontuur aan te gaan. Mochten jullie suggesties hebben hoor ik het graag, want samen weten we meer. Sorry dat ik geen beter nieuws heb.

Mike

Ik heb helaas spijtig nieuws. Allyn heeft toch besloten om zich niet in NL te vestigen, maar terug te gaan naar de VS. Ik vind het heel vervelend, maar ik kan hem moeilijk hier houden als hij dat niet wil.

Voor COVID woonde en werkte hij in NL en wist een succesvolle praktijk in Nijmegen op te bouwen. Omdat hij een contactberoep had kon hij twee jaar lang zijn vak niet uitoefenen, ook niet stiekem want de mensen waren bang. Dit heeft er flink ingehakt bij Allyn en hij verloor zijn motivatie om na de 'pandemie' de draad weer op te pakken.

Sindsdien pendelt hij heen en weer tussen NL en Amerika, maar hij lijkt nergens te kunnen aarden. De toggle recoil-methode had zijn uitweg kunnen zijn en even leek Allyn zijn vuur weer te hebben teruggevonden. Helaas wint zijn innerlijke onrust het van zijn vastberadendheid om deze methode aan deze kant van de oceaan op de kaart te zetten. Hij ziet NL als een dood spoor, dit heeft vooral te maken met de bureaucratie rondom wonen en werken in NL.

Ik moet hem loslaten, maar doe dit zeker niet met de toggle recoil-methode. Ik ga op zoek naar een andere chiropractor die bereid is met mij dit avontuur aan te gaan. Mochten jullie suggesties hebben hoor ik het graag, want samen weten we meer. Sorry dat ik geen beter nieuws heb.

Mike
Ach jee, wat jammer. Maar wel begrijpelijk hoor dat hij de bureaucratie hier niet zo apprecieert.

Ook vanmddag een zeer positief gesprek gehad. Vanavond weer een gesprek. Geef mij even een paar weken voordat ik met meer concrete info kan komen. Maar vooralsnog ziet het er goed uit!

Mike

Misschien goed om weer eens deze presentatie van Craig Longley (Dr. C) te bekijken. Ik heb hem ook opnieuw bekeken en heb er toch weer nieuwe informatie uitgehaald.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.691
Leden
8.704
Nieuwste lid
Freedomfighter2
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan