Chiropractie

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
OK mensen, goed nieuws!

Allyn, de Amerikaanse chiropractor waar ik mee bevriend ben, is weer in het land. Vandaag heeft hij mij voor het eerst behandeld volgens dezelfde 'toggle recoil'-methode als die Craig (Dr. C) gebruikt.

Aan het eind vam zijn vorige verblijf hier in NL bleek dat Allyn allang op de hoogte was van deze methode en zelfs zo'n tafel heeft. Het was toen echter te laat voor mij om mezelf aan te bieden als proefkonijn voor deze m.i. revolutionaire methode. Al die tijd zat ik te wachten tot hij terug zou keren vanuit de VS naar NL.

De methode is gebaseerd op het idee dat het menselijk lichaam elektrisch is en niet chemisch. Om deze elektrische stroom optimaal te laten functioneren dienen elektrische signalen vanuit de hersenen door een opening van de hersenstam naar de ruggengraat d.m.v. het hersenvocht via de ruggengraat maxinaal door te stromen naar de organen. Velen van ons hebben een scheefstand, waardoor deze opening van de hersenstam naar de ruggengraat deels afgesloten is en er dus een gedeeltelijke blokkade plaatsvindt in de doorstroming van elektrisch geladen hersenvocht. Dit moet worden gecorrigeerd vanuit de nekwervels.

Tot zover de theorie. Vandaag heb ik dit aan den lijve mogen ervaren. Het is moeilijk om te omschrijven hoe dit voelt, maar ik ga een poging wagen. Het voelde alsof er letterlijk meer levensenergie door mijn hele lichaam ging stromen. Alles werd warm, ik voelde tintelingen en zelfs hier en daar jeuk. Het voelde idd als een elektrische lading die van boven naar onderen stroomde. Toen ik na de behandeling langzaam rechtop ging zitten (en daarna staan) voelde ik me op een positieve manier duizelig, bijna euforisch.

Mijn nek zat op twee plekken, links en rechts, op slot en kon daardoor geen kant op. Vrijwel direct na de behandeling kon ik mijn hoofd verder naar links of rechts bewegen dan ooit tevoren, zonder enige pijn of stijfheid. Dat is nu nog steeds het geval. Ik had de hele dag energie voor tien, maar stort nu ineens in van vermoeidheid. Allyn zei me dat het de komende dagen kan aanvoelen alsof ik zeer zwaar gesport heb. We zullen zien. Er volgen nog meer behandelingen, maar ik ben nu al zeer enthousiast!

Het goede nieuws is dat Allyn hier officieel zijn werk van wil maken en zich opnieuw in NL wil gaan vestigen. Hij is hier nog 8 weken, maar als hij daarna een maand doorbrengt in Engeland (dus buiten de Schengen-zone) kan hij opnieuw 90 dagen in NL doorbrengen als toerist.

We zijn nu aan het kijken wat de beste en meest efficiente manier is voor Allyn om hier te komen wonen en werken. Ik ben alvast dit draadje gestart om jullie op de hoogte te brengen van deze spannende ontwikkeling. Uiteraard horen jullie hier van alle vorderingen die we maken, zodat we deze chiropraktische methode zo snel mogelijk kunnen maken voor ieder van jullie. Wordt vervolgd.

Mike

Laatst bewerkt:
We willen meerdere sessies gaan organiseren in diverse delen van het land. Aangezien dit pionierswerk is krijg je 50% 'pionierskorting' als je iemand meeneemt, ongeacht of deze persoon behandeld wil worden of niet. Een ander behandeld zien worden is nl. even effectief voor het enthousiasme als zelf behandeld worden. Het mag duidelijk zijn dat we uit zijn op mond-op-mondreclame, het moet zich rondspreken.

Wat je via deze unieke pioniersactie krijgt is een behandeling van 100 euro voor 50 euro. We gaan uit van 10 mensen per sessie die een behandeling willen. De 10 introducees staat het vrij of ze ter plekke een behandeling willen of evt. op een ander moment, of helemaal niet. Het is dus aan jou om dit te 'verkopen' aan evt. gegadigden. Hopelijk krijgen we dit gedurende de komende 8 weken nog voor elkaar, anders wordt het dit najaar.

Mike

We willen meerdere sessies gaan organiseren in diverse delen van het land. Aangezien dit pionierswerk is krijg je 50% 'pionierskorting' als je iemand meeneemt, ongeacht of deze persoon behandeld wil worden of niet. Een ander behandeld zien worden is nl. even effectief voor het enthousiasme als zelf behandeld worden. Het mag duidelijk zijn dat we uit zijn op mond-op-mondreclame, het moet zich rondspreken.

Wat je via deze unieke pioniersactie krijgt is een behandeling van 100 euro voor 50 euro. We gaan uit van 10 mensen per sessie die een behandeling willen. De 10 introducees staat het vrij of ze ter plekke een behandeling willen of evt. op een ander moment, of helemaal niet. Het is dus aan jou om dit te 'verkopen' aan evt. gegadigden. Hopelijk krijgen we dit gedurende de komende 8 weken nog voor elkaar, anders wordt het dit najaar.

Mike
Even voor alle duidelijkheid: als een introducee ter plekke enthousiast wordt en ook een behandeling wil kost dat eveneens 50 euro, dus dezelfde korting van 50%. Mocht deze persoon hier niet voor kiezen dan kost het hem/haar enkel tijd, geen geld.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.688
Leden
8.703
Nieuwste lid
byvanck
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan