China

An NTD journalist claims there’s a rumor that China’s president Xi Jingping is under house arrest

Repeat: rumor

 
1664093600636.png
Jack Posobiec op Truth Social:
Xi Jinping heeft zojuist meerdere senior CCP officials die tegen hem waren ter dood veroordeeld. Veel mensen vallen voor de CIA grijze propaganda dat hij is gearresteerd. Wees wijs!

Karma Patriot op Telegram:
Ik denk dat mensen de Diplomatic Coalition zijn vergeten die is gecreëerd door Pompeo, Trump & Pence.

Om hun plannen te laten slagen, konden de NWO GLOBALISTEN niet slechts infiltreren in onze regering, ze moesten de controle hebben over de meest machtige regeringen rondom de wereld.

Al die ‘intieme vrienden’ van Poetin die recentelijk hun jachten zijn kwijtgeraakt, waarvan de bankrekeningen werden bevroren en die dood neervielen, misschien waren deze oligarchen en regeringsofficials helemaal niet Poetin’s ‘vrienden’.

En de recente sluiting van luchthavens in China en de vergeldingsmaatregel van de VS om binnenkomende vluchten vanuit China op te schorten tot 28 februari… gebeuren toevallig op het moment dat regeringsofficials worden gearresteerd en van Xi levenslange gevangenisstraf krijgen?!

Wat nu, als Xi in feite de corrupte Deep State regeringsinfiltranten verhinderde vanuit China te vluchten en ze zouden uitwijken naar de VS voordat zij gearresteerd zouden worden?

Ik denk dat we mogelijk getuige zijn van de ‘grote schoonmaak’ door de Diplomatic Coalition van Nationalistische Leiders.

De WERELDWIJDE corruptiezuivering lijkt momenteel aan de gang te zijn.

Opmerking Paul: Ik weet niet of dit de waarheid is, dat moeten we afwachten. Er is natuurlijk al langer sprake van (zonder hard bewijs overigens) dat Trump in de eerste jaren van zijn presidentschap een akkoord heeft gesloten met Poetin en Xi om gezamenlijk de Deep State op te ruimen. De VS alleen zou dat niet lukken, het gaat bij de Deep State nu eenmaal om een wereldwijd vertakte organisatie, diep doorgedrongen in alle instituten van alle landen en dus heb je de machtigste landen ter wereld nodig om dat aan te pakken.

Als dit waar is, dan is dit misschien de voor dit weekend aangekondigde grote gebeurtenis. We zien het nog niet als dat zo is, maar dit kan niet lang verborgen blijven. Of Xi is inderdaad gearresteerd, of Xi is begonnen met het oppakken van Deep State infiltranten in zijn regering.
 
O ja, op de vraag of Thierry hier nu ook intuint, het volgende.
De bronvermelding die Thierry aanhaald heeft geen verdere bronvermelding.
Dus slechts iemand die nieuws brengt zonder bronvermelding.
Ik kan er niks van maken, behalve dat indiase krantbericht uit april 2021.
Het zou best mogelijk zijn om je CBDC te koppellen aan een vervaldatum.
Ik heb er nog niks van gehoord, want dan breekt de pleuris pas echt uit.
Ik heb geleerd sinds cojona niks meer te geloven zonder onderbouwing.En met onderbouwing check ik deze na of de bronvermelding wel klopt.
Alhoewel de chinese vastgoedmarkt op het omvallen staat en er bankrekeningen worden bevroren en dat er vele protesten zijn/komen, overstromingen en de three georges dam, plus het zero covid beleid, concentratiekampen, geruchten dat xi ping onder huisarrest staat, grote droogte, etc. valt het moeilijk vast te stellen welk nieuws nu waar of niet waar is.
 
Dank voor deze reactie, daar kunnen we iets mee. Zorg voortaan dus ook voor je eigen onderbouwing i.p.v. de bewijslast om te draaien richting de reageerder.

Mike
 
Shelflife CBDC digitale bankmunt (Smart Money) met houdbaarheidsdatum. Een productie van Richard D. Hall: o.a. "hoe gaan [ze] het brengen". Voor ontwakenden...
 
Laatst bewerkt:

Chinese schools using facial recognition systems to check if kids are paying attention, WEF promoting it and asking if it's a good idea, these people are insane.
 
Echt TRIEST dit...

CHINA - October 6th , 2022. Haikou City airport.

Chinese health officials sending a man , whose QR code (vaccine passport) is red , off to a quarantine camp , with the ''tent of shame''.

It's standard procedure at this airport.


 
China vanaf 2037 het machtigste land financieel systeem:.

So yes, China is willing to take on the risks that the IMF will not. Unlike the IMF, China does not need to disclose its investments. China is investing less in US and Western debt and has turned its attention to indebted nations. This may be one of the reasons that our computer predicts China will become the next financial capital of the world by 2037.25.
 

Waarom zouden ze tegen China zijn, terwijl het Westen steeds verder wordt overgenomen door China?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.908
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan