Cherry Angioma / verwijde haarvaatjes

Marvelous

New member
Hallo!

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak is van cherry angiomas op de borstkas?
Ik heb de zoekfunctie van het forum geprobeerd te gebruiken, maar die doet het niet? Ook via Google kon ik er op het forum niets over vinden.
Op internet vind ik dingen over oestrogeen dominantie en een teveel aan bromide (jodium tekort). Maar ik kom er niet helemaal uit, vandaar jullie hulp gevraagd. :)

Daarnaast vroeg ik mij ook af wat of jullie weten wat de oorzaak kan zijn van die kleine rode puntjes op de huid? Hier bedoel ik dan geen cherry angiomas mee, maar soort van verwijd haarvaatje. Als je hier met een glas op drukt, dan verdwijnen ze ook eventjes. Het lijkt niet op een gesprongen ader, maar echt een rood, klein puntje.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Ik heb zelf wat last van couperose in mijn gezicht, dus ook dunne vaatwanden. De oorzaak ligt meestal in de buik/darmen. Met name te kort maagzuur. Dus keltisch zeezout helpt hier oa. bij.
 
Bedankt voor je reactie muis! Ik zal mijn inname van Keltisch zeezout wat opschroeven. Ik gebruik wel appelazijn voor maagzuur. Ook heb ik gelezen dat vitamine C goed zou zijn voor de vaatwanden? Misschien daar wat extra van nemen.

 
Gelatine gebruik ik al :)
Maar we hebben het nu toch vooral over de verwijde haarvaten?
Weet iemand ook de oorzaak van de kersenwratten?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan