Chemtrails

Maar hoe weet je dat het niet gewoon een overvliegende vliegtuig is mijnlijf?

Om alles gelijk als chemtrail te beschouwen? :p

 
Ok, ik hoor zelf ook weleens vliegtuigen 's nachts maar denk eerder dat het vliegtuigen zijn die naar rdam airport gaan of schiphol.

Geloof zeker wel in die zieke geesten die dit doen hoor ;)

 
Quote:
Pike ze sproeien nu s`nachts !

Je kunt ze goed horen hoor .



Tja het zou best kunnen, ik weet het niet...

 
Er was laatst een oproep om allemaal aangifte te gaan doen van vergiftiging bij de politie .

Ze zullen je wel raar aankijken maar ze moeten de aangifte opnemen .

 
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/internationaal/52961-wat-zijn-chemtrails.html

Kan iemand mij nou is uitleggen wat werkelijk de bedoeling is van chemtrail ??????????

 
@robinAlexander: Die vraag is al beantwoord voor jou (en vele anderen).

Bekijk de reportage "Why in the world are they spraying?" en ik hoop dat het een bevredigend antwoord is.

 
Bescherming van binnenuit. Zorg ervoor dat je zo schoon mogelijk bent van binnen, dan kunnen lichaamsvreemde stoffen van buiten niet half zo veel kwaad. De bescherming komt van binnenuit!

Mike

 
Quote:
Terwijl ik dit topic lees zag ik net een vliegtuig sproeien, en letterlijk opeens stopte het spoor terwijl het vliegtuig gewoon doorvloog. Probeer dan nog maar eens uit te leggen hoe dat gewoon waterdamp is.


Ik vind dit niks zeggen..

Waar ik woon (buitenaf) komt het vrij vaak voor dat wolken velden en buien om ons heen trekt.

Vanochtend vroeg viel me op dat er bij ons in het zuiden voornamelijk de contrails/chemtrails bleven staan in een bepaald gebied en in het noorden in mindere mate, recht boven ons en omtrek niet of bleef het bij een korte staart.

Ik heb de hele ochtend nu er op gelet, en in het zuiden was duidelijk een vrij brood gebied met enkele wolkjes en sluiers, als ze daar in vlogen bleef de contrail staan en op een bepaalt punt stopte die ook weer of ging het over op een korte staart, dit telt voor alle vliegtuigen die dat gebied doorkruiste.

In het noorden bleven ze in lichter mate staan maar het zelfde verhaal, hoe ze het gebied ook in vliegen het begint.. En stopt ook weer als ze daar uit komen, een keer ook heel sterk net als op de foto van gadsie toen die uit dat gebied kwam.

Dat noordelijke gebied dreef langzaam mijn kant op.

Bijna recht over me heen twee vliegtuigen in de zelfde richting en bijna zelfde lijn, de ene liet een flinke streep na de ander niet, kwestie van hoogte verschil en dus andere lucht temperatuur enzo..

Ik wil niet zeggen dat chemtrails onzin is maar ik wil zeggen dat niet elke streep gelijk gespoten gif is, en dat het wel degelijk (maar mijn mening natuurlijk) door de verschillen in lucht lagen kan komen en in verschillende gebieden en soms dus heel de hemel vol strepen is en een andere keer niet.

Dit is mijn bevinding na meerdere uren de lucht geobserveerd te hebben.

Niet om moord en brand te schreeuwe lijkt mij.

 
maarten,

Ik heb het al vaker gezegd: jij hebt nog wel een weg te gaan qua bewustwording. Je christelijke achtergrond zit je daarbij danig in de weg, als je het mij vraagt. Om een bijbelse uitspraak te hanteren: zalig zijn de onnozelen van geest...

Mike

 
Mike je gaat nu toch wel een beetje ver vind ik .

Bewustwording heeft niets te maken met christelijke achtergrond .

 
Quote:
Je christelijke achtergrond zit je daarbij danig in de weg, als je het mij vraagt.


Quote:
Mike je gaat nu toch wel een beetje ver vind ik . Bewustwording heeft niets te maken met christelijke achtergrond .


Helemaal gelijk mijnlijf!

Waarom zou ik daardoor niet vatten hoe verrot deze wereld is?

Verder denk ik zelf dat ik me aardig bewust ben van de zaken die spelen, veel van die zaken zijn erg ingewikkeld en sommige gaan mijn pet te boven, maar dat een elite een agenda door loopt ben ik zeker van.

Maar ik vind het Idd nog wel wat om te zeggen dat elke streep die verschijnt een chemtrail is.

Als er iets gesproeid word lijkt het me vreemd dat het onderbroken word.om even verder weer te hervatten.

Mike, jij bent van mening dat er preventief gesproeid word?

Ik vraag me trouwens ook af, hoe komt het dan vrij? Zit het in de brandstof of..

 
Quote:
Als niet cristen kun jij daar niet over oordelen .


Wat een onzin! Beschikken jullie soms over exclusieve kennis en informatie, die de 'niet-ingewijden' niet hebben? Niet alleen het spirituele nihilisme moet in de kiem gesmoord worden, maar dit soort 'christelijk' gewauwel eveneens!

Quote:
Waarom zou ik daardoor niet vatten hoe verrot deze wereld is?


Jij komt op mij regelmatig nog behoorlijk naief over. Jullie hebben gelijk dat niet alle christenen zo zijn (neem bijv. vrysuyver en zazou, die als christen en als moslim zeer goed op de hoogte zijn van allerei zaken!), maar het christendom en de islam bevorderen dogmatisch denken en dat kan je parten spelen. Je zit immers in een box en kunt dan minder makkelijk 'out of the box' denken.

Mike

 
Ik moest nog denken aan dit fantastische citaat van Bill Hicks:

Quote:
While I appreciate your quaint traditions, superstitions, and you know, I, on the other hand, am an evolved being who deals solely with the source of light which exists in all of us in our own minds. No middleman required. But anyway, I appreciate your little games and shit, you putting on the tie and going to church, a da-da-da-da. But you know there’s a LIVNG GOD WHO WILL TALK DIRECTLY FUCKIN’ TO YOU! — sorry —not through the pages of the Bible that FORGOT TO MENTION DINOSAURS!


http://billhicks.tumblr.com/post/11309211541/while-i-appreciate-your-quaint-traditions

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan