Chemtrails

Er is zoiets als een transhumanistische agenda. Mensen in de top geloven daar echt in.

Het sluit aan bij hun ideeen over evolutie; het idee dat we moeten veranderen in een ander soort mens, dat voorspelbaar en te programmeren is. (zie bv de docu Techno-calyps) Ze geloven dat wij enkel ons brein zijn, en dat we bewustzijn kunnen downloaden.

In een tijd van bewustwording zijn bepaalde krachten wanhopig bezig met controle. Deze krachten zijn in feite uit op destructie van menselijkheid. Het stel psychopaten in de top wordt zelf vooral voor de gek gehouden, en ze zijn ook nog eens aan het verliezen. Max Igan heeft veel aandacht voor chemtrails en transhumanisme in de documentaire: Tranceformation (vanaf ongeveer 28.00)

 
@ Thijs: transhumanisme dat is ook iets waar Sofia Smallstorm het over heeft i.r.t. chemtrails en morgellons.

Het radiointerview met Dane Wigington waar Remco;s link heenleidde heeft het over het uitroeien van leven op aarde volgens mij.

 
Dit voor zover soortenuitroeiing op aarde niet ook een vorm is van de mens van zijn kracht ontdoen en van controle over de mens krijgen door hem de band met de/zijn natuur te ontnemen. De genetisch gemodificeerde organismen die zullen er wel tegen kunnen, tegen de vervuiling/verarming/verschraling van de aarde/atmosfeer/water.

 
Voor wie bescherming zoekt voor de groentetuin(en niet wil vluchten naar enkel kassen), maar daarmee ook extra bescherming van binnenuit(veel mineralen en spoorelementen), kan ik zeemineralen(in de vorm van verdund keltisch zeezout en zeewier), en gesteentemeel(vooral basalt) en allerlei stenen/grind(vooral rivier-/gletsjergrind) aanbevelen(vooral een combinatie van allemaal).

Ruime hoeveelheden mineralen in de bodem en een gezond bodemleven zorgen ervoor dat de bodem gezonde ph behoudt en dat gifstoffen(en dus ook zware metalen als aluminium en dergelijke) inert worden gemaakt.

Peace,

Aardeman

 
Een nieuwe theorie op chemtrails...

http://zaplog.nl/zaplog/article/chemtrails_kernproeven_en_onze_ozonlaag

 
Lekker hoor van Amerika: zij hebben al veel gedaan om de aarde etc. gezond te houden. Maar wat is dan de bedoeling van de chemtrails volgens het artikel? Bescherming tegen de gaten in de ozonlaag? Nog meer belasting bovenop die gaten? Ik haal het er even niet zo precies uit.

 
Dit is een goed interview van Desiree Rover met Michael Murphy van geoengineeringwatch.org. Die man legt duidelijk uit waarom er gesproeid wordt. Er zitten mensen ontzettend veel geld te verdienen hiermee. De grond onvruchtbaar maken behalve voor GMO-gewassen (Monsanto). Macht over voedsel, overstromingen, droogtes etc.

 
Steeds meer mensen worden zich bewust van deze chemtrails. Duitsland protesteert er al tegen, op het journaal n.b. Hoop dat het ooit minder wordt. Nu ik eenmaal op die rotdingen let, zie ik ze vaker dan me lief is...

 
@San Zeker als je er bewust van bent ga je ze meer zien, ik dus ook en dan ook nog op drukke dagen/weken als vorige en deze week waarin heel veel gesproeid werd. In Duitsland word het erkent en zo zijn er enkele landen meer BEHALVE Nederland die ontkent alles en op basis van toelaatbaar is het ook (bijna) allemaal hoger kijk maar naar straling eisen.
Quote:
Nu ik eenmaal op die rotdingen le1t, zie ik ze vaker dan me lief is...



Dit is ook als je bv weinig geld hebt of hoofdpijn hebt en daar veel mee bezig bent, daar verdwijnt de geldzorgen en hoofdpijn niet mee sterker nog het wordt er erger door ipv minder.

Kracht van gedachte. (law of atraction) Kijk waar je goede energie in kunt steken. :D

 
Helemaal mee eens hoor! Maar eigenlijk weet ik sinds kort pas hoe de chemtrails er uit zien (voorheen wist ik wel van het bestaan, maar nooit echt in verdiept). Vandaar dat het nu extra opvalt als ik ze zie. Gek he, dat het in NL zo moet gaan. In het kader van een vrij land zeker. Maar goed, focussen op positieve zaken is altijd goed. Merk ook dat als ik de wereld op macroniveau bekijk, het een grote rotzooi is, maar op microniveau gebeuren hele mooie dingen :)

 
Quote:
Er zitten mensen ontzettend veel geld te verdienen hiermee.


Het gaat veel verder dan geld alleen. Deze mensen hebben al meer geld dan ze ooit in hun leven kunnen uitgeven...

Mike

 
Nou San volgens de tekst en t filmpje die ik plaatste hebben ze dus door die kernproeven gaten inde ozonlaag gemaakt. De ozonlaag heeft een beschermende functie en deze proberen ze via chemtrails kunstmatig na te bootsen.

 
Quote:
De ozonlaag heeft een beschermende functie en deze proberen ze via chemtrails kunstmatig na te bootsen.


Het blijkt niet uit veel dingen dat de wezens met de ¨agenda¨ erop uit zijn om ons te beschermen, dus helemaal vertrouwen doe ik dit verhaal ook weer niet op waarheidsgehalte.

 
Is het jullie ook opgevallen dat er de laatste tijd weinig chemtrails te zien zijn?

 
Hmm Pike, ik heb niet zo veel blauwe lucht gezien de afgelopen weken. Steeds als ik omhoog keek kreeg ik water in m'n oog.

 
Haha! ja dat zat ik ook net te denken achteraf. Ik had die dingen gewoon al een hele tijd niet gezien en kijk nu de hele dag al tegen een blauwe lucht aan met nu wat normale wolkjes erbij.

Maar goed, satans kleine helpertjes zullen eerdaags wel weer beginnen

Satans kleine helpertjes: vrij naar; Bill Hicks:



 
Terwijl ik dit topic lees zag ik net een vliegtuig sproeien, en letterlijk opeens stopte het spoor terwijl het vliegtuig gewoon doorvloog. Probeer dan nog maar eens uit te leggen hoe dat gewoon waterdamp is. Ik heb een foto kunnen maken :) ookal hebben jullie het waarschijnlijk al veel vaker gezien. Ik heb een cirkel om het einde van het spoor gezet en een cirkel om het vliegtuig. http://i1063.photobucket.com/albums/t513/Gadsie/B5897B66-7265-423C-A942-D7240F1EF6FF-151-00000002AF6AC081.jpg

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan