Chemtrails

De lucht zit weer vol met strepen. Het wordt steeds meer “bewolkt”.
Ja klopt ik zag het vanochtend al. Ik ben opgestaan met flinke keelontsteking, mijn jongste zoontje ook en hoor net van me broer dat zijn vrouw ook met keelontsteking is opgestaan. Je zou bijna een verband zien met de chemtrails 🙄
 
De laatste weken zit er denk ik wel weer een hoop rommel in de lucht. Zo’n vier weken geleden had ik een paar dagen een snotneus en heel kort 39 graden koorts. Na een nacht slapen was de koorts weg. De snotneus bleef een paar dagen langer. Toen dat weg was kreeg ik een piepende ademhaling. Dat is nog steeds niet weg. Overdag is er niks aan de hand. Het begint in de avond als ik op mijn bed ga liggen.
 
De laatste weken zit er denk ik wel weer een hoop rommel in de lucht. Zo’n vier weken geleden had ik een paar dagen een snotneus en heel kort 39 graden koorts. Na een nacht slapen was de koorts weg. De snotneus bleef een paar dagen langer. Toen dat weg was kreeg ik een piepende ademhaling. Dat is nog steeds niet weg. Overdag is er niks aan de hand. Het begint in de avond als ik op mijn bed ga liggen.
Een verstopte neus heb ik dus ook steeds als ik ga slapen en mijn zoontje exact hetzelfde. Ik ben vitamine C maar aan het verhogen en NAC gaan innemen. Misschien ook een tip voor jou gezien die ademhaling. NAC werkt goed op de luchtwegen.
 
Ik gebruik sinds kort zo'n inhaler met etherische olie, lavendel in dit geval. Geeft lucht en het ruikt lekker. Helpt goed tegen hooikoorts ook.
 
De laatste weken zit er denk ik wel weer een hoop rommel in de lucht. Zo’n vier weken geleden had ik een paar dagen een snotneus en heel kort 39 graden koorts. Na een nacht slapen was de koorts weg. De snotneus bleef een paar dagen langer. Toen dat weg was kreeg ik een piepende ademhaling. Dat is nog steeds niet weg. Overdag is er niks aan de hand. Het begint in de avond als ik op mijn bed ga liggen.
Uit mijn astma verleden weet ik dat ik bij piep en benauwdheid
's nachts altijd een beetje zittend sliep, dat hielp goed. Dus hoofdeinde bed wat omhoog of wat extra kussens.
 
Uit mijn astma verleden weet ik dat ik bij piep en benauwdheid
's nachts altijd een beetje zittend sliep, dat hielp goed. Dus hoofdeinde bed wat omhoog of wat extra kussens.

Ik heb die klachten mijn halve leven gehad, maar het ging de laatste jaren heel goed. Twee jaar geleden ging het door Ivermectine en zink+kinine zo goed dat het leek alsof ik het nooit heb gehad. Ik weet niet wat er op dit moment in de lucht zit, maar zuivere koek is het niet.
Volgende week ga ik een paar weken weg uit dit land, naar een plek waar de lucht een stuk schoner is. Ik ben benieuwd of het dan weer beter gaat.

NAC valt bij mij niet goed. Selenium ook niet. Het lijkt alsof mijn spijsvertering daardoor op pauze gaat. Daarom gebruik ik dat maar niet.
 
Ik heb die klachten mijn halve leven gehad, maar het ging de laatste jaren heel goed. Twee jaar geleden ging het door Ivermectine en zink+kinine zo goed dat het leek alsof ik het nooit heb gehad. Ik weet niet wat er op dit moment in de lucht zit, maar zuivere koek is het niet.
Volgende week ga ik een paar weken weg uit dit land, naar een plek waar de lucht een stuk schoner is. Ik ben benieuwd of het dan weer beter gaat.

NAC valt bij mij niet goed. Selenium ook niet. Het lijkt alsof mijn spijsvertering daardoor op pauze gaat. Daarom gebruik ik dat maar niet.
Zuivere lucht gaat je sowieso goed doen. Kan ook niet wachten om te vertrekken naar een schonere omgeving. Ik slaap dan altijd veel beter en heb minder last van ‘allergieën’.

Als iemand gevoelig is voor zwavel kan NAC niet goed vallen. Dan kan je het idd maar beter laten staan, elk lijf is immers anders.
 
Kan iemand mij vertellen wat er in het vocht in de lucht zit? Kijk naar deze aanslag op plastic tuinstoelen in onze achtertuin:

20230619_100504.jpg

20230619_100522.jpg
Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.917
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan