Chemtrails

Het stikt in het Westland van de pollen en stuifmeel. Ik zie veel mensen met rode ogen en snuiten en niezen. Ik heb vandaag ook last en nu is het rustig. Kan ook van de chemtrails komen dat het al zolang niet heeft geregend. Is het al herfst? Pure echte honing schijnt goed te helpen.
 
Het stikt in het Westland van de pollen en stuifmeel. Ik zie veel mensen met rode ogen en snuiten en niezen. Ik heb vandaag ook last en nu is het rustig. Kan ook van de chemtrails komen dat het al zolang niet heeft geregend. Is het al herfst? Pure echte honing schijnt goed te helpen.

Er zitten inderdaad wel veel pluizen in de lucht. Gelukkig geeft dat bij mij nooit klachten.
 
Ik had hem geplaatst in het RFK topic maar eigenlijk past hij hier beter.


Dit dus enerzijds :

geoengineeringwatch.org, een organisatie die in 2012 is opgericht door Dane Wigington, een voormalig werknemer van Bechtel Power Corporation. Wigington ontving in 2015 de "Environmental Hero" award van AwareGuide en werd volgens de AI op ChatOpenAI opgenomen in de "Top 10 RealEnvironmentals.org's Real Environmentalists" in 2014, (hoewel er geen referenties zijn gevonden om deze bewering te staven en de website waarnaar wordt verwezen nooit actief is geweest). De AwareGuide-gerelateerde organisaties die zich lijken in te zetten voor het project van Dane Wigington zijn zelf satellieten van andere milieulobby's zoals 350.org en fouryearsgo.org, die een einde willen maken aan de CO2-uitstoot in de atmosfeer. Deze organisaties staan volledig achter de 2030-agenda.

En dit anderzijds :

De documentaires "What in the world are they spraying" en "Why in the world are they spraying", presenteerde Geoeneningeringwatch -organisatie van Wigington een film getiteld "The Dimming" in 2021.
 
De lucht is al een week lang mooi blauw met af en toe een paar normale wolken. De komende twee weken blijft het zo volgens de weerkenners.
Is het nu zo blauw omdat er geen ✈️strepen zijn of is er iets in de lucht gespoten om wolken op afstand te houden?

Ik ben benieuwd hoe de lucht eruit ziet als de wind weer uit het westen komt.
Geen idee het zou zomaar kunnen.Ik heb de afgelopen tijd geen strepen gezien maar wel die typische HAARP lucht. Dit is wat ik nu vanuit mijn tuin zie:
 

Bijlagen

  • C701C18A-FA03-4E23-9E63-C8A83F875448.jpeg
    C701C18A-FA03-4E23-9E63-C8A83F875448.jpeg
    764,5 KB · Weergaven: 8

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.984
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan