Chemtrails

Zo zag de lucht er vanmorgen boven Alphen aan den Rijn er ook uit Kevin. Idd behoorlijk opvallend, voor ons dan. Als je er met anderen over spreekt is het gewoon wat extra vliegverkeer door vakantie.
 
Bron Van Frank Tiehuis
Belangrijk om te weten is dat je een een onderscheid moet maken tussen CONTRAILS (condensatie-sporen) EN CHEMTRAILS. Contrails zijn normale, dunne lijnen van gecondenseerde waterdamp, die een lijnvliegtuig op een hoogte van ongeveer 10.000 meter achter zich laat. Door de vriestemperatuur (-40°C) en de vochtigheid (+70%) in deze luchtlaag bevriest de waterdamp in de uitlaatgassen. Deze contrails verdwijnen na enkele seconden/hooguit een paar minuten. Chemtrails (chemische sporen) zijn hier duidelijk van te onderscheiden: - chemtrails zijn bredere, vollere strepen die zich na enkele minuten beginnen te verspreiden en urenlang zichtbaar blijven - het is een gecoördineerde actie van meerdere vliegtuigen. Deze trekken strepen naast en haaks op elkaar waardoor er een raster gevormd wordt. Dit waaiert uit en vormt een melkachtig nevel, die het zonlicht fel filtert - een ander regelmatig gevormd patroon is de X-vorm - de "sproeituigen" vliegen in de regel opmerkelijk lager dan normaal, tussen de 6 en 10 km in lagen waar van nature noch de temperatuur noch de vochtigheid aanwezig is, die nodig is voor condensatie. Dus Deze "wolken-strepen" zijn dus niet veroorzaakt door hozen van water(damp), maar door de werking chemische stoffen, die doelbewust in de atmosfeer gespoten wordt. Wat ik hier over gevonden had is dit ⏬ … Chemtrails bestaan uit nanobotpolymeren die door mensen worden ingenomen. Deze polymeren zijn microscopisch en komen de gastheer binnen via de lucht, het water en onze voedselvoorraden … … Chemtrail-deeltjes maken deel uit van de weerpatronen en ze zijn ontworpen om de hele menselijke soort te infecteren en er is nergens een mens die zich kan verbergen … … ik weet voor een feit dat deze deeltjes zijn ontworpen om immuunsystemen met tijdvertraagde effecten in gevaar te brengen … … de chemtrails kunnen stemmingswisselingen veroorzaken …. … de deeltjes zijn biospecifiek omdat ze zich op bepaalde groepen mensen kunnen richten … – Het is bekend dat ongeveer 80% van de blootgestelde bevolking uiteindelijk zal bezwijken en dat hun gecompromitteerde immuunsysteem uiteindelijk zal leiden tot hun ondergang. Van de modellen is de theorie dat de resterende 20% steeds volgzaam en relatief gemakkelijk te controleren zal zijn …. … Als ik kijk naar wat ik weet, geloof ik dat chemtrails de voedselvoorziening op deze planeet zullen vernietigen. Wat zal het vervangen, ik heb geen directe kennis, maar ik vermoed dat dit de ultieme toepassing is van het gebruik van voedsel als een wapen …. Mannelijke spermacellen worden opzettelijk beïnvloed. Er is geen andere conclusie dan de makers van deze technologie willen dat mensen uiteindelijk stoppen met reproduceren. Past dit in het transhumanisme en zijn doelen om de mens te veranderen en te beheersen? Hier volgen nog een paar patenten met betrekking tot chemtrails en geo-engineering voor degenen die twijfelen aan de authenticiteit van wat wordt beweerd: · Patent # 1619183 · Patent # 2045865 · Patent # 2591988 · Patent # 3437502 · Patent # 3531310 Patenten kun je vinden op google ,als ik ze plaats word het meteen geblokkeerd.

‐‐----------
Chemtrails .. als u links kijkt ziet u rechts niets!! De Gelderlander en het AD probeert het hele verhaal weer te ontkrachten omdat er weer TE veel mensen het zien en STEEDS meer mensen het gáán zien! Want stel je toch eens voor dat de nog slapenden OOK wakker worden en hun gezond verstand gaan gebruiken!

 
Ik denk dat ze waslijnen in de lucht probeerden te maken zodat iedereen lekker de net schone was buiten eraan kan hangen om te laten drogen.



 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.490
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan