Chemtrails

Is dit het nieuwste op Chemtrail gebied


Ik weet van jaren geleden toen "zika" een probleem was in oa. Brazilie en Argentinie, dat ze met helicopters sproeiden "om de muggen uit te roeien". Vriendin van me woont in Buenos Aires en vertelde dat ze een paar keer per week langskwamen om te sproeien.
 
Ik weet van jaren geleden toen "zika" een probleem was in oa. Brazilie en Argentinie, dat ze met helicopters sproeiden "om de muggen uit te roeien". Vriendin van me woont in Buenos Aires en vertelde dat ze een paar keer per week langskwamen om te sproeien.

In die tijd kwamen ze met de vakantie ook sproeien op onze Franse camping, ben gelijk weggegaan, binnen een kwartier stond ik aan de poort
 
Homegenitus Cirrus

Soms denk ik dat ze het originele klimaat al lang hebben verklooid en dat er alleen nog regen (tegen betaling?) gemaakt kan worden op chemtrail-verzoek. Avatar: "they have killed their own Mother (Earth)". De Aarde is sterk genoeg om te herstellen en zal dat uiteindelijk doen. Wij zijn slechts spikkeltjes op het oppervlak en een Elite Parasieten er vlakonder in hun bunkers.
 
Homegenitus Cirrus

Soms denk ik dat ze het originele klimaat al lang hebben verklooid en dat er alleen nog regen (tegen betaling?) gemaakt kan worden op chemtrail-verzoek. Avatar: "they have killed their own Mother (Earth)". De Aarde is sterk genoeg om te herstellen en zal dat uiteindelijk doen. Wij zijn slechts spikkeltjes op het oppervlak en een Elite Parasieten er vlakonder in hun bunkers.
als je tijd hebt, lees eens 'de dag der dagen' van Ira Levin (this perfect day). Een boek uit de jaren 70 met nogal voorspellende gaven laten we maar zeggen. Inderdaad regen op bestelling. Loopt trouwens goed af. Deepstate down the drain en God wins.
 
Kijk ook hoe ze in kinderseries/ pixar films etc dit soort chemtrail-luchten afbeelden alsof dit normale luchten zijn. Straks weten kinderen dus niet meer hoe een gewone strakblauwe heldere lucht eruit ziet. Subliminal messaging via details in zo'n film. Gebeurt al jaren.
 
Een vriendin vertelde dat ze zelfs in oudere Hollywood speelfilms chemtrails hebben toegevoegd. Waarschijnlijk toen iedereen zijn VHS/Betamax weggooide en verving voor DVD. Kan het niet controleren, heb mijn VHS banden niet meer. Nooit vervangen (blijf geen geld uitgeven omdat zij steeds een beetje "vernieuwen" en wij weer nieuw moeten kopen en de apparatuur eruit halen).

Reden te meer dat wij de kinderen (en schapen) moeten vertellen hoe lucht eruit hoort te zien. Deze forumdraad bevat een massa goed materiaal.

Interessant te zien wat voor bekende titels er nog meer zijn.....
 
als je tijd hebt, lees eens 'de dag der dagen' van Ira Levin (this perfect day). Een boek uit de jaren 70 met nogal voorspellende gaven laten we maar zeggen. Inderdaad regen op bestelling. Loopt trouwens goed af. Deepstate down the drain en God wins.
Ja, geweldig boek. Past helemaal in het rijtje van Orwell en Huxley.
Heb hem destijds in 1 adem uitgelezen en moet er vaak weer aan denken als ze weer berichten over het CTB.
 
Ja, geweldig boek. Past helemaal in het rijtje van Orwell en Huxley.
Heb hem destijds in 1 adem uitgelezen en moet er vaak weer aan denken als ze weer berichten over het CTB.
Volgens mij was Ira Levin een insider. Dat soort boeken schrijf je niet zomaar. De dag der dagen is bijna een op een agenda 2030. Als je dan bedenkt dat hij ook The boys from Brazil (klonen van Hitler) en Rosemary’s baby (kind van Satan) geschreven heeft.
 
Gewoon verlengsnoer naar Binnenhof, Babylongebouw Brussel + Strassburg, WEF, Verenigde Nazis ... is complottheorie ... dus nergens voor te vrezen toch.... 🤓
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.498
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan