Chemtrails

Een kwartier geleden heb ik een filmpje gemaakt van de lucht boven Den Haag.

Link naar de video

De meeste van deze ‘wolken’ zijn uitgewaaide ‘vliegtuigstrepen’.

Goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het einde van deze zaken, maar voorbij is het helaas nog niet.
 
18:30u



20:30u




De normale wolken zijn weg, alleen de uitgewaaide ‘vliegtuigstrepen’ zijn er nog.
 
Stel nu dat Amerika niet meer sprayt en de Amerikaanse bassisen in Europa ook niet. Europa zelf sprayt waarschijnlijk nog wel, waardoor het er wel is, maar minder.

Joost
 
Dat is ook mijn indruk. Ik zie nu vaker wel dan niet compleet heldere lucht, of met aanzienlijk minder strepen.

Mike
 
Net twee weken in de VS geen streepje gezien behalve op de dag van vertrek. Kom net terug en hier hangt het weer vol.
 
Nou ook vandaag in Egmond aan Zee een chemtrailvrije dag.?

3fe3.jpg
 
Mijn vriendin stuurde me dit, genomen vlak over de grens van Nijmegen naar Duitsland:



We zijn er dus nog niet. Wel zijn er aanzienlijk minder chemtrails dan voorheen.

Mike
 
hier bijna chemtrail vrij en blauwe lucht. Ik weet niet hoe ik een foto plaats

Daarvoor heb ik net deze makkelijk te gebruiken app gedownload zonder registratie of gedoe. De link die je maakt in de app plaats je onder het knopje IMG als je een reactie plaatst.
ZIZIhub heet de app.

cc7b.jpg
 
Een andere manier om het te doen is naar de volgende website te gaan:

http://freeimagehosting.net/

Upload de foto of het plaatje daar en knip en plak de link die de site geeft in je post.

Mike
 
Ik heb het voor je gefixt. Je moest 'img' aanklikken en vervolgens de geposte link daar invoeren.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.753
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan