Chemtrails

Hier info over het voetenbad,
Ionisatie!? komt dat niet overeen met het Kangen apparaat ?

a. Het is een puur fysieke water therapie. Heeft geen bijwerking, veilig en effectief is.
b. Verhoog de cellen energie, activeer je cellen, stimuleer je stofwisseling, verbeter je
immuunsysteem.
c. Moedig je ontgifting aan, ontsla je organen en herstel je gezondheid en energie.
d. Ontgiften van binnen naar buiten, verwijder de gifstoffen in het lichaam effectief. Houd
het zuur‐base evenwicht stabiel.
e. Reinig je bloed.
f. De negatieve ionen reguleren het endocriene systeem, anti‐aging, diëten en verfrissen de
huid.
Welke effecten zijn na de ontgifting zichtbaar?
1. Verbetering van de kwaliteit van de slaap
2. de bloeddrukverlaging
3. de bloedsuikerverlaging
4. Vermindering van pijn en ontsteking
5. Vrijstelling van vermoeidheid
6. Verbetering van het immuunsysteem
7. Huidverstrakking
8. Genezing van voet en nagel schimmel
De functie van het apparaat is gebaseerd op ionisatie. De cellen zijn geladen met positieve
en negatieve ionen. Als mensen subacuut veranderen versterken zich de positieve ionen. Het
apparaat produceert meer negatieve ionen om het systeem te stabiliseren. Dit proces staat
bekend als elektrolyse. Het draait bij dit apparaat om een gezondheidsproduct met 5
verschillende programma's en niet een medisch hulpmiddel.
Detox ontgiftings voetenbad ‐ programma’s voor 30 minuten
Programma 1 Lozing van zware metalen en verzuring producten, verhoogt de pH ‐ waarde,
de meest toegepaste programma in de gezondheids‐en schoonheidscentrum.
Programma 2 Lozing van verzuring producten, verhoogt de pH ‐ waarde (alkalisch)
Programma 3 Lozingen van zware metalen, verlaagt de pH ‐ waarde (verzuurd)
Programma 4 Lozingen van zware metalen en verzuring producten, verhoogt de pH –
waarde
Programma 5 Lozingen van zware metalen en verzuring producten, houd de pH – waarde
stabiel, op dit moment de ons voorkeurprogramma



Hier een silicium (kiezelaarde) voor dieren maar waarom is deze niet voor menselijk gebruik vraag ik me af.
 
Is idd hetzelfde principe als Kangen-water. Werkt eveneens op basis van elektrolyse (polenscheiding middels een elektrisch veld). Begin je nu ook meer waardering te krijgen voor dit water? In jouw regio mag je dan goed drinkwater hebben, het is geen Kangen-water!

Mike
 
Bedankt voor je info over het voetenbad Johnny!


Hier een silicium (kiezelaarde) voor dieren maar waarom is deze niet voor menselijk gebruik vraag ik me af.

Deze heb ik in huis en gebruik hiervan 1 theelepel door de smoothie (sinds ik de video die Tanja plaatste heb bekeken). Als ik het aan mijn hond kan geven kan ik hem toch ook zelf nemen? Of denk ik nu te simpel?
 
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/diatomeeenaarde/

Haha, die vond ik toen ik duckte op foodgrade diatomeeënaarde ;-)
 
Bedankt voor de verduidelijking en waardering is er wel Mike dat heeft voor mij niets te maken met het leidingwater wat hier uit de kraan komt.✌?
 
https://www.sciencemag.org/news/2019/06/aviation-s-dirty-secret-airplane-contrails-are-surprisingly-potent-cause-global-warming

Joost
 
Valt bet niet op.hoe helder (lees: chemtrail-vrij) de hemel ineens is? De hedendaagse generatie maakt voor het eerst mee wat voor ons vroeger normaal was: strakke, blauwe lucht. Patriots are in control!

Mike
 
Dat heb ik vorige week nog gepost, de hemel is vandaag ook ontzettend blauw! En daarbij vliegen er veel minder vliegtuigen over. Ik woon in de Randstad vlakbij airport R'dam en redelijk dicht bij Schiphol en het verschil is aanzienlijk i.v.m. vorig jaar. Toen was het elke ochtend een boter, kaas en eierenlucht in de ochtend en een vieze grijze smurrie aan het einde van de dag. Er zijn wel nog steeds dagen dat dit het geval is.

Joost
 
Ja, het viel mij ook op. Ik zag vliegtuigen die witte strepen achterlieten die daarna gewoon wegtrokken. Wat overbleef was een prachtige blauwe lucht.

Dorothé
 
Hier idd ook opgevallen. Je merkt het ook als je buiten bent heb ik het idee. Hoge temperatuur maar niet benauwd en wel wind. Beter uit te houden!
 
Vliegtuigen met korte contrail strepen en inderdaad een blauwe lucht vandaag maar vanavond vlak voor zonsondergang een waas in de lucht met van die HAARP wolkjes.
 
Inderdaad geen strepen en wat frissere lucht. En nu, sterren, super helder. Ook al een tijdje geleden. Ik hoop dat we daar neer van gaan zien.

Dat voetenbad is echt een mooie aanvulling op Cutler protocol ook Johnny, samen met Kangen apparaat nog beter natuurlijk ?

In de urine van mensen die dit voetenbad gebruiken heeft dr Klinghart ongelooflijke hoeveelheden aluminium terug gevonden en andere zware metalen. Daarom moet je na 3 dagen ook 2 dagen pauze houden, anders is de toevoer te groot voor het lichaam om af te voeren.
 
Wat gebeurt er toch? Al week of 2 vaak blauwe luchten met schapenwolkjes. Ik durf nog niet blij te worden maar stemt hoopvol!
 
https://www.dlmplus.nl/2019/06/28/petitie-weermodificatie-heeft-nog-iets-meer-dan-3000-handtekeningen-nodig/
 
Gwtekend allebei en ik zet hem ook even in het topic petities.
 
Niet was het afgelopen dagen alleen overdag helder, maar ‘s nachts ook. Sterren waren heel helder te zien. Nu potdicht ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.688
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan