chemische reactie??

Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft...kan er zelf niks over vinden.

Ik had een 3% waterstofperoxide oplossing gemaakt om mijn tanden mee te poetsen.

Heb dit gedaan in een lege pot van een voedingssuplement.

Groen glazen flesje, koperkleurige metalen dop.

Die flesjes zijn geseald met wat ik dacht een soort dun piepschuim...en op het

gebruikte flesje was de rand op de hals blijven zitten.

Ik poets gisteravond mijn tanden..en ik denk waarom bruist het niet zoals altijd.

Dus nog een keer de tandenborstel in het flesje..en ik vis er zo een sliert uit...

wat een restant bleek te zijn van de sealing...maar daar zit dus blijkbaar ook een rand

aluminiumfolie o.i.d. aan.

Ondertussen word mijn tandvlees helemaal wit.....dus veel gespoeld met water..maar

er bleven witte plekken op m'n tandvlees zitten.

Tandvlees is nu (volgende ochtend) erg rood..met nog kleine witte plekjes, beetje brandend en een flinke metaalsmaak in m'n mond.

Weet iemand wat voor reactie er heeft plaatsgevonden...en wat belangrijker is...

word m'n tandvlees weer gewoon :(

Dia.

 
Geen idee Dia, maar misschien even poetsen met kokosolie, dit vind ik erg mild voor de tanden en tandvlees. verder poets ik met keltisch zout en de H202. Ik heb glazen flesjes bij de apotheek gehaald, die gebruikt worden voor een zoutoplossing in de neus, sprayflesjes dus. deze zijn iedeaal voor de H202 om in je mond en op je tanden te spuiten.

 
Mijn apotheek heeft alleen maar glazen flesjes met pipet...

Eerst gebruikte ik een amberkleurige glazen creme-pot..maar daar kon maar

weinig in.

Dus toen de Hawthorn op was..dacht ik ik ga die pot gebruiken..

Kijk nu net op de nieuwe pot Hawthorn..en daar zit ook zo'n hardnekkig

plakding aan de rand..

Het moet zeker een "verkeerde" reactie gegeven hebben...omdat de waterstofperoxide

niet bruiste... want de 3% bruist normaal m'n tanden zo lekker schoon..

In ieder geval bedankt voor je reactie Dirtsa..

Vanavond alleen maar poetsen met cocos-olie.

Dia.

 
H2o2 is een oxidator veel metalen zijn een reductor, samen krijg je een redoxreactie(roest bijvoorbeeld). Ik begruik daarom ook glazen potjes met kunstof PP deksel. Lijkt mij dat je wat metaal hebt binnengekregen, chlorella algen zouden denk ik een hoop kunnen opruimen.

Peace

 
Dia, hoe is het met je tanden? Nog steeds vlekken?

Ik vraag me af, wie weet een webshop die geschikte (goedkope) glazen potten of flesjes verkoop voor de H202 ?

 
dus als ik het goed begrijp dan bewaren jullie de inhoud van hele fles h202 in een glazen fles?

want als je het bij mastercare koopt dan komt het in een plastic fles met een hard kartonnen koker binnen.

is het dan de bedoeling dat je het in glas bewaard of het dat geen zin??

gr lola

 
denk je niet dat dat kwaad kan?, want alles wat ik als voeding ook drinken doe ik tegenwoordig in glas of iets steen.

plastic is volgens velen niet al te best.

gr.lola

 
De H202 zit vast niet voor niets in deze fles, dus ik laat het daar ook in zitten en met het karton erom heen. ook voor de veiligheid, dat niet iemand het per ongeluk pakt, ziet er uit als water.

 
Dirtsa,

ik zou graag willen weten hoe jij begonnen bent met de H202 bij jezelf en hoe je het opgebouwd hebt.

 
@MGK en Femke,

Ik vermoede wel dat het een reactie was van de H202 met dat folie..

Heb de hele volgende dag met brandend tandvlees rondgelopen..maar de dag daarna

was het weer gewoon.

Ik laat de H202 ook in de plastic fles zitten, maar heb er een bruin glazen druppel

flesje bij gekocht...om zo in de sole te druppelen.

Als ik een 3% oplossing maak doe ik dat met een 5 ml. spuit. 1 spuit H202 35% en

12 spuiten water.

Ik heb ooit in Amerika amberkleurige flesjes en potten besteld...maar die zijn door

de tijd heen verdwenen.

Hier http://www.meditecheurope.nl/violet-glass.php

verkopen ze amberkleurig glas....maar je moet nogal groot afnemen..

Dia.

 
Femke, ik ben begonnen met de 3% verdunning te maken. En eerst in ieder glas water, dat waren er toen nog 6, nu 4 of 5, 1 druppel te doen. de volgende dag 2 en al snel iets sneller omhoog. per 5 druppels omhoog. Tot ik met de 35 % ben begonnen. Daarvan eerst 1 druppel ( is gelijk aan 11 druppels 3% ) en dit ook per dag omhoog. In april ging ik toen wazig zien, vooral met linkeroog ( heb ik OZO gehad in 2008) ik kon maar met 1 oog tegelijk zien, dus moest er 1 afplakken. Toen ben ik tijdelijk terug gegaan in dosering tot 5 druppels. Tot mijn ogen weer normaal deden, daarna wat rustiger opgebouwd. Per 3 dagen 1 druppel erbij.

Tot ik op, ik geloof, 15 of 17 druppels per glas zat. Alleen voor het slapen minder, 3 druppels.

Dit heb ik een poosje volgehouden en weer afgebouwd.

Ik doe nu 3 druppels in ieder glas en heb de ozonmachine. Over paar maanden ga ik weer omhoog.

 
Hoi Dia,

Fijn dat je geen last meer hebt van je tandvlees!

Ik heb een druppelflesje mee besteld bij de H202.

Hoi Dirtsa,

Dankjewel voor je uitleg!

Ik heb vandaag de H202 3% binnen gekregen.

Ik begin ook maar 1 dr. en ga langzaam opvoeren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan