chanca piedra (steenbreker) en hoofdpijn

I vo

New member
gekke vraag, heeft iemand als bijwerking bij chanca piedra (steenbreker) thee hoofdpijn ervaren, en was dat kortdurend of bleef het gedurende het gebruik. Het is niet direct.

mijn reden niet alleen voor gal/lever/nier stenen te helpen, maar o.a. ook vanwege de bloeddruk verlagende werking.

 
http://superfoodleven.nl/quebra-pedra/

Dit is een uitgebreide uitleg over de werking/ bijwerkingen.

Er staat o.a bij dat het bloedrukverlagend werkt en veel vocht onttrekt aan het lichaam, misschien dat dat iets te maken kan hebben met je hoofdpijn?

 
Thanks Cham, Kwam overeen met wat ik al gelezen had, overigens zou het ook hoofdpijn door een schommelend bloed glucose kunnen geven, of giga mineralen verlies, maar drink het nog te kort om te kunnen zeggen dat het nou zo sterk diuretisch is. Galwegen irriteren kan echter ook hoofdpijn geven, plaats is echter verkeerd dit is meer voorhoofd als slaap wat weer meer richting blaas wijst.

Kwam ook ergens tegen dat het aangeraden wordt voor mensen die last van botverkalking hebben bijvb hielspoor is echt een alleskunner lol

 
http://supervoedinginformatie.com/tag/chanca-piedra/

dit artikel wilde ik nog even onder de aandacht brengen

het is dus eigenlijk om allerlei verkalkingen in je lichaam te helpen ontkalken, ook trouwens je pijnappelklier

en het zou zelfs een anti conceptieve werking hebben, al zou ik daar niet op vertrouwen.

zelf wil ik nu een kuur met deze thee gaan doen, 3x per dag een kop en dan een week lang, kijken wat het doet.

Een vriend van ons bracht de thee mee uit Brazilie.

 
Ja het doet wat met je hormonen idd, daarom zou ik er voorzichtig mee zijn. Zelf zou ik het om die reden niet gebruiken.

Wil je het specifiek voor "ontkalken" gebruiken Marijan?

 
ja Cham, om te ontkalken, lever, gal, nieren, hormonen, gewrichten, alles eigenlijk.

Het is een natuurproduct en ga het niet langdurig gebruiken, nu gewoon een week en kijken hoe het bevalt.

Als het goed bevalt zou ik het in de toekomst nog een keer kunnen doen, afhankelijk van mijn bevindingen.

En trouwens Cham wat is er mis mee om bv. je pijnappelklier kalkvrij te krijgen, ik teken ervoor, ik neem tenminste aan dat hij bij mij niet 100% schoon is maar wel minstens voor de helft, ik heb tenslotte niet het bewustzijn van een straatsteen :D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan