Censuur, media

Nou als ze die IVM al vertrouwen. Bij mij deinzen ze al terug als ze horen dat het uit China komt of op het potje die Chinese letters zien dan vragen ze: serieus vertrouw je dat echt?! Nee mij niet gezien hoor.

Ja dat is nou ook hoe ik dacht toen jij dat vaccin nam.
Oja en dan wel tig keer laten testen met een zelftest uit China🤡

duizenden mensen en allemaal hun eigen verhaal, per geval kijken hoe ze erin staan. Das gewoon veel vragen stellen aan verschillende mensen en je weet zo of je er wat mee kan

Vanavond ook visite en zorgvuldig alle onderwerpen vermeden of zo snel mogelijk naar neutraal terrein omdat ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb
 
🇫🇷 The French media published a story about how the artillerymen of the Armed Forces of Ukraine protect Ukraine.

The next day, Ukrainian artillery shelled residential areas of the city of Donetsk, which caused fires throughout the city and many civilians were killed. Unfortunately, French TV channels ignored this story.


Mike
 
NEW - Twitter employee in leaked chat: "We successfully deplatformed Trump - I don't think deplatforming Libs of TikTok is going to cause a mass exodus."



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.686
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan