Censuur, media

Zelfcensuur door het RIVM:
In 2013 publiceerde het Nationaal Kompas Volksgezondheid, een website gemaakt door het RIVM, een artikel over de mogelijke oorzaken van een suboptimaal immuunsysteem. De website is sinds november 2016 niet meer bereikbaar en verwijst nu door naar Volksgezondheidenzorg.info, ook van het RIVM.

In het artikel valt te lezen dat een suboptimaal immuunsysteem kan samenhangen met grootschalige vaccinatie. Onder het kopje ‘grootschalig gebruik vaccins en lagere infectiedruk zijn boosdoeners’ staat: “De samenstelling van vaccins kan mogelijk het evenwicht tussen onderdelen van het immuunsysteem in belangrijke mate beïnvloeden, waardoor een hogere IgE-productie wordt veroorzaakt.”
 
We hebben momenteel bans op twitter en facebook. Dus activeren we ons schaduwkanaal op twitter:
 
(Even voor de duidelijkheid, Mike van Leefbewust)

Bericht gedeeld van Fakebook:

Leefbewust Nederland
Vandaag schuift Mike aan tafel bij Op1 om 22:20 uur om te praten over de beweegredenen om niet te vaccineren.
Veel kan er niet meer gedeeld worden online vanwege de cenzzuuur, iets wat mensen al veel te snel vergeten zijn. Ik ben dankbaar dat onze Leef Bewust Nederland community hun ervaringen met ons blijft delen, waardoor we een completer beeld kunnen zien van wat er gaande is en wat de nadelige gevolgen kunnen zijn van niet en wél deelnemen aan dit experiment.
Ikzelf (Gretha) schrijf er zelden over, het is niet zo'n mijn onderwerp of 'laag' waarin ik beweeg.
Voor mij is het vanzelfsprekend om mijn zelfhelend vermogen boven die van een spuit te plaatsen. Ik respecteer ieders eigen keuze om hier anders mee om te gaan.
Maar ik vind het waanzin om een wereldbevolking als eenheidsworst te willen behandelen. In de kern zijn we één, in de vorm zijn we eindeloos verschillend.
Wanneer je moeite hebt om te dealen met deze ontwikkelingen nodig ik je uit om je te verdiepen in een simpel model als de dramadriehoek (google het). Laat je niet in de rol van een aanklager, slachtoffer of redder plaatsen en je bent vrij van drama.
Tot vanavond bij Op1 om 22:20 uur.
 
Bericht gedeeld van Fakebook:

Leefbewust Nederland
Vandaag schuift Mike aan tafel bij Op1 om 22:20 uur om te praten over de beweegredenen om niet te vaccineren.
Veel kan er niet meer gedeeld worden online vanwege de cenzzuuur, iets wat mensen al veel te snel vergeten zijn. Ik ben dankbaar dat onze Leef Bewust Nederland community hun ervaringen met ons blijft delen, waardoor we een completer beeld kunnen zien van wat er gaande is en wat de nadelige gevolgen kunnen zijn van niet en wél deelnemen aan dit experiment.
Ikzelf (Gretha) schrijf er zelden over, het is niet zo'n mijn onderwerp of 'laag' waarin ik beweeg.
Voor mij is het vanzelfsprekend om mijn zelfhelend vermogen boven die van een spuit te plaatsen. Ik respecteer ieders eigen keuze om hier anders mee om te gaan.
Maar ik vind het waanzin om een wereldbevolking als eenheidsworst te willen behandelen. In de kern zijn we één, in de vorm zijn we eindeloos verschillend.
Wanneer je moeite hebt om te dealen met deze ontwikkelingen nodig ik je uit om je te verdiepen in een simpel model als de dramadriehoek (google het). Laat je niet in de rol van een aanklager, slachtoffer of redder plaatsen en je bent vrij van drama.
Tot vanavond bij Op1 om 22:20 uur.
Heel veel succes Mike 💪 (y)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.003
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan