Censuur, media

IS DE CENSUUR ROBOT VAN LINKEDIN STUK ?

Sinds een jaar had ik niet meer gepost op linkedin, daar was ik een paar maanden geleden weer mee gestart maar maximaal 75 views en enkele duimpjes maar zelden een reactie of deelactie. Maar wat gebeurd er nu bij dit bericht?

Er zijn twee soorten dokters, de ene, en zeldzame, werken samen met het immuunsysteem, de meesten voeren een farmaceutische oorlog in het lichaam. Deze laatste heb ik al verbannen. Ik woon in Frankrijk en heb nog niet eens de moeite genomen een farmaceutische arts te zoeken !

Reactie: Jouw keuze past in die van de Middeleeuwen, toen er onnodig veel kinderen voor het 5e levensjaar stierven. Er is een reden waarom we na 1000 jaar de Middeleeuwen uitgekropen zijn. Die reden is de wetenschappelijk aanpak.

Linkein explodeert ongekend nog nooit zoiets meegemaakt 310 reacties in een paar uur tijd en iedereen duikt op de reactie die ik kreeg. Schijnt een arts in opleiding te zijn.

Mijn laatste reactie: Voor de goede orde: Dit is bewijs verzamelen voor de Neurenberg rechtszaak.

Ben benieuwd, de pin is in ieder geval uit de granaat getrokken !!

Morgen zonder linkedin ???
 
IS DE CENSUUR ROBOT VAN LINKEDIN STUK ?

Sinds een jaar had ik niet meer gepost op linkedin, daar was ik een paar maanden geleden weer mee gestart maar maximaal 75 views en enkele duimpjes maar zelden een reactie of deelactie. Maar wat gebeurd er nu bij dit bericht?

Er zijn twee soorten dokters, de ene, en zeldzame, werken samen met het immuunsysteem, de meesten voeren een farmaceutische oorlog in het lichaam. Deze laatste heb ik al verbannen. Ik woon in Frankrijk en heb nog niet eens de moeite genomen een farmaceutische arts te zoeken !

Reactie: Jouw keuze past in die van de Middeleeuwen, toen er onnodig veel kinderen voor het 5e levensjaar stierven. Er is een reden waarom we na 1000 jaar de Middeleeuwen uitgekropen zijn. Die reden is de wetenschappelijk aanpak.

Linkein explodeert ongekend nog nooit zoiets meegemaakt 310 reacties in een paar uur tijd en iedereen duikt op de reactie die ik kreeg. Schijnt een arts in opleiding te zijn.

Mijn laatste reactie: Voor de goede orde: Dit is bewijs verzamelen voor de Neurenberg rechtszaak.

Ben benieuwd, de pin is in ieder geval uit de granaat getrokken !!

Morgen zonder linkedin ???

Ik heb al een reactie: Dit gesprek gaat nergens heen, maar als er een tribunaal komt en ik organiseer de bus, doe jij dan het eten?

even wilde ik reageren met: graag als dat het laatste avondmaal betreft, maar ik laat het er maar bij zo

Wel prachtig om te zien wie er allemaal voor en tegen zijn want er kwam nog een arts voorbij die een prikactie gaat doen in Utrecht op het stationsplein. Voor en tegenstanders laten waar 'ze' staan. Prachtig maar ook een beetje eng hoeveel mensen een facistische inslag hebben zonder daar bij stil te staan
 

Welkom in 1984​


“Je kunt definities natuurlijk eindeloos blijven oprekken, maar de realiteit liegt niet: een verplichting is gewoon dwang. De coronapas is gewoon dwang. 2G en 3G zijn gewoon dwang. Het hele beleid is gewoon dwang. Stop met wegkijken en vergoelijken. Alsjeblieft zeg,” reageert rechtsfilosoof Raisa Blommestijn.

“Welkom in 1984,” zegt journalist Annelies Strikkers.
 
Gisteren av op npo 3, Danny op straat. Over een geloofsgemeente en voorganger die mensen verteld over the great reset en de vaccins.bizar dat dit word uitgezonden op die zender. Het staat niet op de site maar je kunt het terugkijken als je tv hebt .van donderdag avond 18 nov
 
UMC Groningen: complotdenkers hebben veel overeenkomsten met mensen die lijden aan psychoses.
'Wil je in gesprek? Benader ze als iemand met schizofrenie'

"Complotdenkers zijn niet psychotisch, maar er zijn wél overeenkomsten, stelt het UMC Groningen. ‘Bij zowel complotdenken als paranoïde wanen gaat het om een onjuiste, hardnekkige en soms bizarre overtuiging.’ Wil je met een complotdenker in gesprek dan is de aanpak die voor schizofrene mensen wordt gebruikt het beste."
🤡
 
Laatst bewerkt door een moderator:
UMC Groningen: complotdenkers hebben veel overeenkomsten met mensen die lijden aan psychoses.
'Wil je in gesprek? Benader ze als iemand met schizofrenie'


🤡
Je loopt achter hier hebben we al op. Gelachen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.707
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan