Censuur, media

Weet niet precies in welk topic dit moet😊

Voor de mensen die nog een goede browser zoeken voor op hun PC of Telefoon.
Ik gebruik nu een paar dagen Vivaldi.
Echt wat een top browser. Geen vragen over cookies meer ( cookie crumbler ) overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
Had eerst Brave Browser maar daar lopen een hoop sites op vast.


Of gewoon via de Playstore.

Ragnar.
 
Arno Wellens begint een nieuw, onafhankelijk journalistiek platform, gebaseerd op cijfers. In het verleden heeft hij 925 opgericht, maar hij vond het niet ok hoe adverteerders zich met de inhoud gingen bemoeien. (Uit 925 is Follow The Money voortgekomen.) Hij gaat het dus nu volledig vrij van advertenties en subsidies doen. Een platform voor eerlijke journalistiek over de volgende thema's:
- eurocrisis & banken
- rechtstaat
- huizenmarkt
- demografie & immigratie
- klimaat & energie
- digitalisering

In deze video bespreekt hij eerst de bovenstaande thema's en vanaf minuut 38:00 vertelt hij hoe hij het gaat organiseren.
 
Trump is nu te vinden op Twitter concurrent Gab waar hij zijn mening over de waardedaling heeft gegeven: “Het Twitter-aandeel ‘kelderde’ omdat de resultaten voor investeerders onvoldoende zijn. De aandelen zijn vandaag met 15% gedaald. Slechte voorspellingen schaden de vooruitzichten, maar wat nog belangrijker is, is naar mijn mening dat het helemaal SAAI is geworden nu mensen massaal de site verlaten. Ik denk dat dat is wat er gebeurt als je tegen VRIJHEID VAN MENINGSUITING ingaat! Het zal ook anderen overkomen.”
 
Keuringsdienst van Waarheid, 10 april 2021

We konden erop wachten. En het is gebeurd...
De Keuringsdienst van Waarheid is ge'debunkt. Ge'fact-checkt!
Of niet?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.688
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan