Censuur, media

Ik zat het net te lezen en wilde het posten. Ik ga mee met het verhaal van Jan. Er zit iets achter dat Derksen verhaal, waarom komt dat nu opeens pas uit? Afleiding zou goed kunnen.



Jammer Jan, wij wel.

Jan is een evangelist en dus een doemdenker. Als je wereldbeeld is dat de duivel zich nog op aarde moet vertonen en vervolgens 8 jaar zal heersen (Agenda 2030), dan kan je niet geloven in een Eindtijd die nu gaande is. Als je dan ook nog geen Q-volger bent kan je al helemaal niet geloven in een militair plan waarbij burgers als Musk, Trump, Poetin e.a. een dubelrol spelen. Doomers are afraid of winning.

Mike
 
"Russians don't like to fight in the rain," a Western official told the BBC on condition of anonymity.

I don’t even know what to do with this incredibly valuable information now🙄




Mike
 
Robert Malone bij Tegenwind:

Volgens Malone is een virus een parasitair gen dat pas actief wordt in een cel.
 
Laatst bewerkt:
Robert Malone bij Tegenwind:

Volgens Malone is een virus een parasitair gen dat pas actief wordt in een cel.

Wat een sukkel die Malone, er zit een paar miljoen in de pot om dat bewijs te leveren , en hij geeft dat zomaar bloot, ...
 
Russian armed forces struggling because they ‘don’t like fighting in the rain’, Western officials claim

I don‘t even know what to say


Mike
 

Volgens mij probeert Derksen met zijn verhaal het gedrag van Johnny de Mol goed te praten - we hebben allemaal wel eens iets gedaan wat niet klopt zei hij - Maar het is verjaard zegt Derksen, kan niet vervolgd worden maar om nu op elke slak zout te leggen.. Is zijn verhaal.
Ja joh, valt reuze mee wat die ellendige viespeuken allemaal flikken, dus veel ouwehoeren erover met zijn allen op tv en het verhaal afzwakken, pffff... Ze worden steeds minder geloofwaardig.
 
April showers😉
BNN vara heeft een uitzending met filemon wesselink over complotten. Er worst uitgebreid gesproken over great reset/klaus schwab/putin/oekranie

Bekijk Filemon en de Complotten op https://www.npostart.nl/BV_101407730

Ik heb nu de helft gezien en vind het maar een dom programma.
"Complotdenkers" worden afgebeeld als mensen met een vervelend verleden: misbruik, drankprobleem, enz. Dat zijn dan ervaringen die zorgen voor "wantrouwen" naar de medemens en overheid en daarom zijn ze "tegen alles".

Natuurlijk is dat ook de bedoeling van zo'n NPO-programma.
 
Ik heb nu de helft gezien en vind het maar een dom programma.
"Complotdenkers" worden afgebeeld als mensen met een vervelend verleden: misbruik, drankprobleem, enz. Dat zijn dan ervaringen die zorgen voor "wantrouwen" naar de medemens en overheid en daarom zijn ze "tegen alles".

Natuurlijk is dat ook de bedoeling van zo'n NPO-programma.
Ik kwam niet verder dan een kwartier omdat ik richting bedje ging. Hoorde het gisteravond van mijn zus en die stuurde mij dus: hmm april showers? Zij had het wel helemaal gezien. Zoals zij het bracht leek het een goed programma( nou niet dus) Ik heb dus niks mee gekregen van misbruik of alcohol verleden van die complotdenkers.
Maar goed om te weten ik ga dus ook niet verder kijken!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.078
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan