Censuur, media

Joe Rogan zit bij Spotify. Maar ja spotify is ook weer niet ''open source'' helaas: weer zo'n gesloten commercieel systeem. In elk geval een goede concurrent voor de Mainstream Media (hier legacy media genoemd)
 
Joe Rogan zit bij Spotify. Maar ja spotify is ook weer niet ''open source'' helaas: weer zo'n gesloten commercieel systeem. In elk geval een goede concurrent voor de Mainstream Media (hier legacy media genoemd)

Geen idee wat je hier precies met "open source" bedoelt, maar de meeste podcasts zul je toch via een app moeten beluisteren, ik moest inderdaad voor mijn favoriete podcast Spotify als app installeren.
Via Joe Rogan zijn show kwam ik ook bij de voor mij van, toendertijd bekende, Adam Curry terecht en door hem gebruik ik nu een andere app voor de overige podcasts (ik koos voor Playapod).

Terug naar Spotify, Joe Rogan is er heel duidelijk in dat hij deze keus heeft gemaakt, mede doordat op andere platformen zijn podcasts werden verwijderd (en waar hij natuurlijk ook zijn inkomsten zag wegvallen). Als er iets staat in de megadeal tussen hem en Spotify, zal het deze vrijheid zijn. Het kunnen praten over van alles en nog wat, zonder of met alcohol of joint. Het is niet voor niets mijn favoriete podcast geworden.
Is het meer mensen opgevallen dat de laatste weken de podcasts van hem steeds meer de "wakkere wereld" vergroot?
 
Geen idee wat je hier precies met "open source" bedoelt, maar de meeste podcasts zul je toch via een app moeten beluisteren, ik moest inderdaad voor mijn favoriete podcast Spotify als app installeren.
Via Joe Rogan zijn show kwam ik ook bij de voor mij van, toendertijd bekende, Adam Curry terecht en door hem gebruik ik nu een andere app voor de overige podcasts (ik koos voor Playapod).

Terug naar Spotify, Joe Rogan is er heel duidelijk in dat hij deze keus heeft gemaakt, mede doordat op andere platformen zijn podcasts werden verwijderd (en waar hij natuurlijk ook zijn inkomsten zag wegvallen). Als er iets staat in de megadeal tussen hem en Spotify, zal het deze vrijheid zijn. Het kunnen praten over van alles en nog wat, zonder of met alcohol of joint. Het is niet voor niets mijn favoriete podcast geworden.
Is het meer mensen opgevallen dat de laatste weken de podcasts van hem steeds meer de "wakkere wereld" vergroot?
@gse ik bedoelde niet ''open source'' maar een open systeem, je hebt gelijk.
Voor spotify moet je je inderdaad aanmelden en de ''Joe Rogan Experience'' kun je daar alleen beluisteren.
Andere optie is: podcasts beluisteren in een ''open directory''.
Ik luister podcasts via ''overcast''.
Adam Curry is nu een goeie ''open directory'' aan het bouwen.
Daar zal Rogan niet bij komen, want die zit in een gesloten systeem: in dit geval Spotify dus.
Mij een raadsel waarom Rogan voor Spotify heeft gekozen: hij werd waarschijnlijk van youtube e.d. gegooid: andere gesloten systemen om het maar zo te zeggen.
Je betaalt bij spotify met je emailadres en dat je reclames onder je neus geduwd krijgt.
In een andere app kun je die spotify podcasts niet luisteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
@gse ik bedoelde niet ''open source'' maar een open systeem, je hebt gelijk.
Voor spotify moet je je inderdaad aanmelden en de ''Joe Rogan Experience'' kun je daar alleen beluisteren.
Andere optie is: podcasts beluisteren in een ''open directory''.
Ik luister podcasts via ''overcast''.
Adam Curry is nu een goeie ''open directory'' aan het bouwen.
Daar zal Rogan niet bij komen, want die zit in een gesloten systeem: in dit geval Spotify dus.
Mij een raadsel waarom Rogan voor Spotify heeft gekozen: hij werd waarschijnlijk van youtube e.d. gegooid: andere gesloten systemen om het maar zo te zeggen.
Nu zit hij weer bij zo'n gesloten systeem.
Je betaalt bij spotify met je emailadres en dat je reclames onder je neus geduwd krijgt.
In een andere app kun je die spotify podcasts niet luisteren.
Joe rogan heeft voor Spotify gekozen om het geld en censuur ontwijken, vergeet niet dat rogan linkser is dan groen link, hij zou Sanders stemmen, dat wil niet zeggen dat z'n podcast slecht is. Of goed, ik heb de tijd niet om dat re volgen
 
De waarheid komt altijd uit. Waar zal u zijn en wat zal u zeggen als de dag des oordeels komt? En ze zal komen, sneller dan u denkt. Zal u dan zeggen: “Wir haben es nicht gewusst”?
De termen
Wir haben es nicht gewusst en
Befehl ist befehl
Zijn reeds ongeldig als excuus
Niet weten is met internet onmogelijk
Blind bevelen opvolgen is net zo strafbaar als de bevelen geven.
Geen discussie over mogelijk
 
De termen
Wir haben es nicht gewusst en
Befehl ist befehl
Zijn reeds ongeldig als excuus
Niet weten is met internet onmogelijk
Blind bevelen opvolgen is net zo strafbaar als de bevelen geven.
Geen discussie over mogelijk
De NWO staat op losse schroeven
en zakt binnenkort door haar hoeven.
Dan zal ieder kunnen weten wie de criminelen zijn
en vervalt elk rookgordijn.
Dan kunnen we met z'n allen bouwen aan een nieuwe aarde
met eigen verantwoordelijkheid als centrale waarde.
Niet automatisch kijken naar centrale autoriteit
maar ook ruimte en respect voor individualiteit.
 
De NWO staat op losse schroeven
en zakt binnenkort door haar hoeven.
Dan zal ieder kunnen weten wie de criminelen zijn
en vervalt elk rookgordijn.
Dan kunnen we met z'n allen bouwen aan een nieuwe aarde
met eigen verantwoordelijkheid als centrale waarde.
Niet automatisch kijken naar centrale autoriteit
maar ook ruimte en respect voor individualiteit.
Als bezwering klinkt het in ieder geval als een 🕰!
 
Die programmering, dat ik daar tegen vocht/vecht: ja dat zeg je goed: spot on van jou weer.
Vriendin: lastig verhaal om haar ergens over bij te praten. Die voelt zich zo soeverein of misschien juist niet genoeg weet ik veel. Dat is best broos allemaal. Ze weet al lang hoe sterk anti-vax ik al jaren ben. Ik probeer heel simpel haar al te zeggen dat ze bijv. ook beter de Volkskrant niet leest. Ze krijgt die standaard van haar broer. Het ding is dat als je hem eenmaal hebt liggen, dat je hem dan toch leest uit nieuwsgierigheid. Van: waar krijgen ze die krant allemaal mee volgeluld? Kan toch niet alleen maar onzin zijn? Zelfs al heb je verstand van 1 onderwerp en je bekijkt die krant kritisch op dat onderwerp en je kunt gewoon objectief zeggen: dit is onzin. Dan nog bij onderwerpen waar je minder van weet, zuig je die info makkelijk op als zou het een waarheid zijn. Dat fenomeen heeft een naam.
''Gell-Mann Amnesia effect''
https://www.epsilontheory.com/gell-mann-amnesia/
https://en.wikipedia.org/wiki/Speeches_by_Michael_Crichton#GellMannAmnesiaEffect
Dus je moet jezelf eigenlijk een beetje beschermen tegen die info.
Ik kreeg dat niet zo goed voor het voetlicht gebracht naar mijn vriendin toe.
Zij zegt dan: ''Ja maar ik krijg die krant van mijn broer''.
Klinkt me niet als een gelijkwaardig en voedende vriendschap.
Overweeg toch nog eens wat ik eerder schreef over dat jullie paden hier toch lijken te scheiden.

Mensen die gelijk antwoorden met 'ja maar' moet je maar eens extra in de gaten houden ;)

Socrates learn or instant answers.jpg
 
Heks,

ik denk niet dat het een man-vrouwverschil is perse. Hangt af van je ''make-up''. Ik weet niet of je bekend bent met de Myers Briggs test: er is een item over op dit forum. Ik zou wel benieuwd zijn naar jouw ''opmaak''. Ik vermoed zomaar dat je een T (van ''thinking'') in je verzameling hebt waar ik een F (van feeling) heb. Maar ik kan het zomaar mis hebben. Ik vind het opvallend hoe helder je formuleert: dat kan ik wel een beetje linken aan T eerder dan aan F.

Mijn leven is al zowat 1 grote retreat. Maar je hebt wel gelijk dat dat belangrijk is voor mij / mijn type.

Over die vriendin: morgen ga ik voor twee dagen bij haar op bezoek...
Mijn vriend en ik zijn beiden INFP en hebben toch een verschillende 'aanpak' voor deze tijd. Hij is meer naar buiten gericht, actiegericht, vernieuwend. En ik ben meer naar binnen gericht, conserverend, observerend en slechts selectief naar buiten tredend. In ons geval zie ik dus zeker hoe mannelijke/vrouwelijke kwaliteiten een factor van belang zijn. We hebben dit trouwens niet zo afgesproken o.i.d., maar het ontstaat natuurlijkerwijs.

Isabel Briggs Myers was ook een INFP. Moet je eens kijken wat zij heeft betekend (en nog steeds betekent) voor mensen wereldwijd met haar werk voor de MBTI. Dat had ze vast niet gekund, als ze geen afstand had genomen, om te studeren en de mensen te observeren.

Misschien duwt een goddelijke kracht je wel precies in de juiste richting, daar naartoe vanuit waar jij het meeste kunt betekenen voor het geheel. En hoef je jezelf niet steeds te meten aan mensen die wél in de frontlinie kunnen zijn.

Voor mij helpt het om innerlijk al wat afstand te nemen van mensen die mogelijk wegvallen. Ik blijf ze wel af en toe zien, maar ergens vanbinnen merk ik al een soort isolatielaagje. Ook helpt het mij om te beseffen dat iedere ziel zijn eigen pad loopt, zijn eigen lessen te leren heeft. Uitzoomen. Ik heb hierbij veel aan het werk van Rudolf Steiner. Zo kan ik makkelijker mensen loslaten (iets dat voor mij als INFP ook moeilijk is).
 
Zou het kunnen dat jouw vriend een turbulente INFP is en jij een assertieve, of precies andersom?

Mike
 
Interview tussen Rogan en Malone (nog wel op YT).


Langer interview van Rogan met Malone op Rumble.

Er zitten vertegenwoordigers van farma in publieke medicijnkeuringsongenisaties. #conflictofinterest
 
Laatst bewerkt:
Interview tussen Rogan en Malone (nog wel op YT).


Langer interview van Rogan met Malone op Rumble.

Er zitten vertegenwoordigers van farma in publieke medicijnkeuringsongenisaties. #conflictofinterest


Rogan.jpg

Bron: https://t.me/davidavocadowolfe/46179
 
Interview tussen Rogan en Malone (nog wel op YT).


Langer interview van Rogan met Malone op Rumble.

Er zitten vertegenwoordigers van farma in publieke medicijnkeuringsongenisaties. #conflictofinterest

Vanaf 1u:49 in het Rumblefilmpje legt Malone uit hoe het s-eiwit is en dat het een gifstof is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan