Censuur, media

Hahaha en de oplossing? Nusimpel, de artikelen herschrijven in simpele bewoordingen zodat iedereen het begrijpt. Ja hoor, dan geloven we het vast en zeker. :LOL:
Ja van Pannekoek had ik al begrepen dat het verstandige deel van de natie overstag is namelijk... Nu dan nog de imbecielen.
 
Laatst bewerkt:
Het Amerikaanse congreslid Marjorie Taylor Greene heeft geen toegang meer tot haar persoonlijke Twitter-account. Het account werd geblokkeerd nadat ze herhaaldelijk misleidende informatie over het coronavirus had gedeeld.
 

Kwam daar nou eindelijk eens die hack waar ik al zolang op wacht?

Vroegah, sprak oma, waren er voortdurend meldingen van gehackte sites en bedrijven. Waarom blijven zulke acties nu uit? Of bestond toen fake nieuws ook al? 🤨 Nee, vast niet ....
 
Niks geen nachtmerrie. Sietske is de zoveelste doemdenker met een winterdepressie.

Mike
Nah niet seizoensafhankelijk bij Sietske. Maar ik kan het eerlijk gezegd ook niet anders betitelen waar ik inzit/ waar wij inzitten: in wat voor situatie. Persoonlijk voor mij valt het allemaal reuze mee op het oog. Maar ik kan het niet aanzien, hoe mensen zich in de luren laten leggen. Mensen om wie ik geef. Ik vind het moeten aanzien een regelrechte nachtmerrie. In mijn optiek ga ik die mensen moeten loslaten veel eerder dan me lief is. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen dan een nachtmerrie. Hoe heet dit voor jou dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.853
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan