Medusa
Well-known member
Geweldig!Ik heb nog nooit een Eskimo gezien die een knollentuin had… ‘
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geweldig!Ik heb nog nooit een Eskimo gezien die een knollentuin had… ‘
Geweldig!![]()
Wij mensen kunnen overleven en gedijen op carnivoor, maar op herbivoor kan je slechts overleven. Meer hoef je niet te onthouden.
Mike
Als je vlees verhit wordt het heemijzer beter opgenomen, maar als je vlees rauw eet blijven de wateroplosbare vitamines beter intact zoals vitamine C en vitamine B6, die laatste is zeer kwetsbaar voor verhitting. Volgens Weston A Price aten traditionele volkeren rauw en verhitte dierlijke vetten en eiwitten. Zelf heb ik alles rauw gegeten maar ben nu al een tijdje daar vanaf, het spiervlees verhit ik en de organen eet ik rauw omdat ik dat ook lekkerder vindt.Maar hoe moet ik dat zien. Wij willen carnivoor eten, maar zijn het niet. Zelf eten wij sinds een paar weken ook voornl. carnivoor, maar vind het toch een beetje verwarrend. Ik heb zelf altijd wel geweten, dat wij geen carnivoor gebit hebben. Leef al mijn hele leven tussen honden en weet hoe het gebit van bijv. een koe eruit ziet. Is het daarom sowieso beter als mens om vlees op welke manier dan ook te verhitten? Rauw vlees, kunnen wij dat goed verteren? Ik blijf lezen, beetje bij beetje.
Volgens de WestonAPrice foundation is vitamine B6 niet hitte bestendig.In vlees zit geen wateroplosbare vit. C. Ascorbinezuur wordt ascorbylpalmitaat, dierlijke vetoplosbare vit. C omdat ascorbinezuur zich bindt aan het verzadigd vetzuur palmitine. Hierdoor is de vit. C in vlees wel degelijk hittebestendig. Het zou mij niet verbazen als iets dergelijks ook gebeurt met vit. B in vlees.
Mike