Carlson visolie capsules

G

Guest

Guest
Gebruik momenteel Carlson visolie capsules. 350 EPA 250 DHA. Norwegian salmon oil.

Iemand ervaring mee?

 
De zalm uit Noorwegen is niet altijd een wilde zalm, kan ook een gekweekte zijn. Daar zou ik geen olie van willen.

Maar ik heb er geen ervaring mee, wij gebruiken de levertraan en boterolie van vitavie.

Lia

 
ik vraag me af of deze goed zijn

zijn me aangeraden door een orthomoleculair arts

http://www.vitamientjenodig.nl/producten/minami-nutrition-mor-epa

Product omschrijving

Samenstelling:

één zachte visgelatine capsule bevat:

75 % Omega-3

580 mg*1 EPA

100 mg DHA

4,5 mg α, β, γ, δ tocoferolen*2

sinaasappelsmaak

* De exacte inhoud van elke capsule staat vermeld op de verpakking

Aanbevolen gebruik:

* 1 tot 2 capsules per dag

* de capsule volledig innemen, bij voorkeur bij de maaltijd of de capsule openen en de inhoud

ervan vermengen met gekoelde voeding zoals yoghurt, pudding,

milkshakes, sojamelk, fruitsap, fruitshakes, saladedressings, enz.

ik neem die elke dag namelijk

 
Ik heb nu capsules codliveroil/ butteroil blend. Deze zijn bijna op en nu wil ik een fles bestellen ipv capsules. Echter op de site van vitavie staat helemaal geen combinatiesupplement en op de site van green pasture alleen maar in de vorm van capsules. Bestaat de combi levertraan/ boterolie wel in vloeibare vorm ipv in capsulevorm, en waar zou ik die kunnen bestellen?

En is er nog verschil tussen blue ice fermented en blue ice emulsified?

 
Mail even met Willem van Vitavie. Het bestaat nl. in de vorm van een gelei, maar ik zie deze inderdaad niet meer op de site staan. Wellicht heeft hij deze nog op voorraad. Het heet Blue Ice Royal.

Mike

 
Ik heb Willem gemaild, het is over 3 weken weer binnen.

Archie, dankje voor je link. Op die site is het helaas momenteel ook niet voorradig.

 
Het is bij vitavie.nl zo dat als iets er niet op staat dan is het niet op voorraad.

Zodra ze het weer binnen hebben staat het weer op de site.

Dat is althans mijn ervaring.

De gewone boterolie is er op dit moment ook niet.

Lia

 
@boselfje

Quote:
Archie, dankje voor je link. Op die site is het helaas momenteel ook niet voorradig.


Klopt, de reguliere smaak hebben ze hier óók niet voorradig.

De gel met kaneel en chocolade smaak zijn wel voorradig !, maar daar moet je dan wel weer van houden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan