capsule levertraan

G

Guest

Guest
verleden week heb ik van de brouwmarkt.nl, lege 00 capsule's gekocht+ machine.

daar spuit ik levertraan in omdat mijn kinderen echt zo geen levertraan lusten.

scheelt erg in de kosten.

maar nu wil graag weten of er nadelige gevolgen aan die vegetarische capsules zitten?(ik kan het niet vinden)

en ik zou graag willen weten of die capsule in de maag daadwerkelijk wel open gaat?

ik bedoel als dat niet het geval is dan is het wel heel erg zonde.... ja toch??

hoe kan ik het zelf testen?ik heb al een gevulde capsule in een glas water gelegd om te kijken wat er gebeurt maarja weinig dus..( tja maagzuur is natuurlijk geen water)weet iemand van hoe of wat??of weet iemand hoe in z'n werking gaat?

alle info is oke

grt lola

 
goeie vraag, wil ik ook wel weten hoe zo'n capsule wordt afgebroken en of de stoffen geen schade veroorzaken..

 
Weet echt helemaal niemand hier een antwoord op?ik hoop eigenlijk van wel"..........

 
Vega-capsules schijnen wel op te lossen in water maar niet in maagzuur. Capsules van gelatine lossen daarentegen wel op in de maag.

De inhoud van de capsules zal daardoor langer in de darmen verblijven, hetgeen ervoor zorgt dat de inhoud van de capsule beter opgenomen kan worden. Hier een link naar de bron : http://bit.ly/IuPNoP. Ik weet niet wat er van klopt. Green Pastures zelf namelijk ook gebruik van capsules op basis van plant cellulose.

 
Ik eet mn levertraan met supergrote 000 vegan (cellulos) caps xD.

I verwacht geen rare dingen met cellulose, speeksel begint het al op te lossen.

Peace

 
mike weet jij toevallig hier een antwoord op?????

bvd lola

 
ja idd dat doe ik ook sinds 2wkn maar soms is een capsule toch wel heel makkelijk.

maar ik was erg benieuwd, omdat green pasture ook capsule,s verkoopt.

grt lola

 
Hallo,

Ik heb de capsules van green pastures cod liver

oil met butter oil blend. De kinderen jonger dan 4 kunnen de capsules niet doorslikken. Nu heb er een opengemaakt en op een lepeltje met honing gegeven, maar ze vinden het verschrikkelijk! Dit gaat niet werken, zeker bij die van 1,5 niet. Heeft iemand tips. Ik zag ook nog dat ik uit amerika dezelfde blend in gelatine vorm met kaneel of cacao smaak kan bestellen, maar smaakt dat veel beter? Ik zou zekr mijn jongste van anderhalf de blend graag geven omdat hij slechte voortanden heeft.

Carla

 
vanaf welke leeftijd mogen ze die smoothies van de link

met lugol en sole etc erdoor?

ik doe nu nog alleen met rauwe melk en honing en eidooier en kaneel

levertraan smaken ze er nog doorheen en wil alleen de oudste innnemen van 9 jaar en mn baby van 10 maanden

die van 4 en 7 jaar krijg ik echt geen levertraan bij naar binnen...:(

 
Carla

hoe kan het dat jouw 1,5 jarige slechte voortandjes heeft?

 
Ze mogen die smoothies vanaf elke leeftijd. Alleen de honing kan bij babay's onder de 1 jaar een probleem zijn i.v.m. het risico op botulisme. Je kan dan Billington's suiker gebruiken als zoetmiddel.

Mike

 
danielle, kunnen je kinderen van 4 en 7 de capsules levertraan niet innemen? mijn zoontje is ook 4 en op een lepeltje yoghurt of kwark gaat het innemen van de capsule prima.

 
Een kind van 7 jaar: wat is daar de dosering voor van de capsules met levertraan/boterolie combi?

Lia

 
tja mijn meiden gebruiken gewoon de gel met kaneel. Een halve theelpel.

Ik denk dat het zo`n 2 a 3 capsules zijn omgerekend.

 
hoi lia ik heb die vraag ook al eens gesteld op dit forum en nog altijd geen idee van dosering. als je uitgaat van de hoeveelheden op de engelse wapf site kom je op enorme hoeveelheden uit. zelf geef ik mijn kind van 5 twee keer daags 1 capsule. dat is de (volwassen) dosering op de verpakking.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan