Buitenaards leven

Tijdens de hond uitlaten loop ik vaak in de lucht te kijken over de weilanden.
Gisterenavond zag ik een half doorzichtige schijf bestaande uit circa 8 kleine schijfjes langzaam naar beneden zakken en schoot daarna onder zeer hoge snelheid weg naar het zuid oosten.

Ik loop vaak naar de lucht te staren. Dit is zeker niet de eerste keer dat ik iets soortgelijks zie 😏

ELON: IF THERE ARE NO ALIENS, HUMAN CONSCIOUSNESS IS A FRAGILE CANDLE IN VAST DARKNESS

"I've yet to see actual evidence of aliens.

If there aren't any, it's perhaps an even bigger concern.

Earth's consciousness is a fragile candle in vast darkness.

We must ensure it doesn't go out."

Source: Interview with @ZubyMusic
June 2023

In dit tweede deel van het vierluik met Coen Vermeeren ‘Ufo’s bestaan gewoon’, wordt het buitenaardsendossier uitgediept. Hierin bespreekt Vermeeren onder meer waarom de term UAP wordt gehanteerd, waarnemingen van piloten, duizenden waarnemingen van een vreemd toestel in België, het ‘Disclosure Project’, de lucht- en ruimtevaartwereld en het gebruik van buitenaardse technologie.

Dit is een GEWELDIGE korte film over de Deep State die in het geheim antizwaartekracht-/UFO-technologie bezit en ontwikkelt in hun zwarte projecten - gaat in op nazi's die tijdens WO2 naar UFO's keken, Operatie Paperclip die die nazi's naar Amerika bracht, en bespreekt ook T Townsend Brown en zijn elektrogavitatie-technologie (geweldig!)

Interviews met Nick Cook (auteur van Hunt for Zero Point) en Rep. Tim Burchett

3 maanden oud, slechts 30K views

Ironclad is een kanaal van een militair veteraan dat zich meestal richt op speciale operaties, maar ze hebben een meerdelige serie over UFO's uitgebracht die eigenlijk geweldig is. Gaat dieper in op het onderwerp dan de meeste oppervlakkige "disclosure" UFO-onzin van tegenwoordig

Mmm er wordt de laatste tijd weer flink wat gesproken over UFO’S, de timing vind ik opvallend. Gaan de aliens nu de nucleaire oorlog stoppen en de wereld redden zodat we allemaal kunnen verenigen?

Toch een saviour, maar dan een alien. Beter verteerbaar dan Trump, Poetin of een second coming van Jezus. Wat een plot wending zou dat zijn…

Mijn fantasie begint weer op hol te slaan 😅

Tulsi Gabbard zegt dat ze gelooft dat er buitenaards leven bestaat, maar ze weigert te onthullen wat de overheid mogelijk verbergt.

Ze bevestigt dat er een lopend onderzoek gaande is om de waarheid te achterhalen en zegt dat het publiek op het juiste moment op de hoogte zal worden gebracht.

Gabbard beweert ook dat de mysterieuze drone-activiteit die in New Jersey werd waargenomen, in meerdere Amerikaanse steden plaatsvond.

• Haha
Waarderingen: Surv
Rep. Anna Paulina told Joe Rogan that the U.S. government has confirmed the existence of interdimensional beings capable of moving through our time and space, wielding energy technology far beyond human comprehension.

She says she’s personally seen evidence proving “spaceships” are real—and believes they weren’t made by humans.

According to her, some of these encounters date back to before the time of Jesus Christ, and the government has reverse-engineered parts of their technology.

Bovenaardsen, niet buitenaardsen.

Mike

• Leuk
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum