Buitenaards leven

Vraagtekens bij de tweede Disclosure persconferentie van dr. Steven Greer​

Over wat niet aards en werkelijk geheel en al alien is werd tijdens deze conferentie opvallend weinig meegedeeld. Dat is mijn derde vraagteken. En het grootste van de drie.
Een echte onthulling van buitenaards contact zou videomateriaal zijn. Haarscherp en van hoge resolutie. We kregen echter artist impressions te zien. Net als bij corona overigens. Een getekende werkelijkheid. Geen werkelijke werkelijkheid.


Steven Greer komt met zijn basis-argument (‘buitenaardse civilisaties voelen zich bedreigd’) dicht bij de fake alien invasion van Wernher von Braun. Alleen is dit geen fake invasion, maar een fake preventive attack.


Bovendien lijkt zijn gedachtegang sterk op de mantra van ‘de slechte mens die de aarde vernietigt’ (Club van Rome, Al Gore en IPCC, kortom de UN klimaatagenda). Wij zouden volgens Greer zo’n beetje het meest achtergebleven hoekje in het universum zijn.


Het wordt geponeerd. Niet met harde feiten aangetoond. Ik vind dat niet geloofwaardig.

 
Platte aarde. Aliens. Je zit echt op het verkeerde forum, Surv. Ik.ga dit niet heel erg lang meer toleren, je bent gewaarachuwd.

Mike
 
  • Haha
Waarderingen: Surv
Platte aarde. Aliens. Je zit echt op het verkeerde forum, Surv. Ik.ga dit niet heel erg lang meer toleren, je bent gewaarachuwd.

Mike
Ik denk dat ie het als humor bedoeld die foto. Althans zó interpreteer ik het, het is een plastic lege waterkan op ze kop op de foto die is afgeknipt van boven.. corrigeer me @Surv als ik het verkeerd heb.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.009
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan