Buikwand correctie

Ufo

New member
Ik kwam iemand tegen die zo veel is afgevallen, dat ze onder het mes moet voor een buikwandcorrectie.

Zijn er geen andere opties voor haar, om dat loshangende vel, waar ze last van heeft, te reduceren?

 
Nee, echt niet. Ik weet niet of je weleens naar Obese o.i.d. hebt gekeken, maar je ziet toch dat dat vel een onmogelijke klus is om zelf weg te werken. Daar lijkt een chirurg me best nuttig voor...

 
Dat krijg je als je op een 'crash diet' en op een rigoreus 'sport'programma wordt gezet. Je verliest dan te snel te veel gewicht d.m.v. uithongering en uitputting. Je kunt wachten op de eerste dode aan een hartaanval in dat soort programma's!

Mike

 
Dan zenden ze dat vast niet uit en als het wel uitkomt komt het natuurlijk niet door het 'programma'.

Lia

 
Dan krijgen we te horen dat hij of zij eerder aan de bel had moeten trekken en dat hun dodelijke dieet en trainingschema "net" te laat kwamen.

 
Als je al veel loshangend vel hebt ben je (waarschijnlijk?) te laat, maar mocht je er nog op tijd bij kunnen zijn als je om wat voor reden dan ook heel hard afvalt dan is een serie starvac-behandelingen zeer aanbevelenswaardig.

Het is een vorm van bindweefselmassage die ooit werd ontdekt ten behoeve van de genezing van brandwonden. Het ontgift, bevordert de doorbloeding, aanmaak van collageen en daarmee de elasticiteit van de huid. Je valt er ook nog van af.

Ik heb er zelf zeer goede ervaringen mee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.629
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan