BPOC 2020

Zoom-meeting met Peter A. McCullough, gecertificeerd cardioloog uit de VS, Dallas, over de medische censuur, de schadelijkheid van de vaccins en de aanvallen op zijn deskundigheid.

 

Op 18 november had de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 (BPOC2020) een opzienbarend interview met cardioloog Peter A. McCullough uit de VS, Dallas.

McCullough is al vanaf het begin kritisch op de coronavaccins. In het interview geeft hij aan “zijn patiënten niet te laten injecteren met een potentieel dodelijk vaccin”.

Net als in Nederland artsen die kritiek hebben op de (veiligheid van) de vaccins onder vuur liggen en kwakzalvers worden genoemd, wordt ook McCullough door de autoriteten in de VS bedreigd met het intrekken van zijn vergunning. Op dit moment loopt daar een rechtszaak over waarin hij zich naar eigen zeggen niet behoorlijk mag verdedigen. “Ze proberen mij al mijn medische vergunningen af te nemen, om mij het werken onmogelijk te maken. Ze hebben hun conclusies over mij al getrokken. Ook mag ik mij in het openbaar niet meer uitlaten over de vaccins”.

McCullough verklaart voorts dat de farmaceutische industrie een syndicaat vormt met tal van organisaties, zoals de Bill & Melinda Gates-Foundation, het World Economic Forum en de WHO en zelfs de Amerikaanse gezondheidsinspectie. Volgens McCullough werkt de gezondheidsinspectie samen met de farmaceutische industrie (o.a. Pfizer en Moderna) om de reputaties van kritische artsen te verwoesten. Hij noemt dat een onaanvaardbare belangenverstrengeling.



Op de vraag van de BPOC2020 waarom er wereldwijd gevaccineerd wordt met potientieel dodelijke en schadelijke vaccins, antwoordt McCullough: “bij een pandemie gaan de schatkisten van de overheden open, en vloeit het geld naar de farmaceutische industrie. Het is een syndicaat”.

De BPOC2020 heeft inmiddels twee onderzoeksrapporten uitgebracht over het Nederlandse beleid t.a.v. COVID-19 en de zeer schadelijke gevolgen daarvan. De regering en Tweede Kamer hebben deze rapporten ontvangen maar volkomen genegeerd.

Momenteel werken artsen voor de BPOC2020 aan een rapport over de vaccinaties, gebaseerd op duizenden meldingen die bij een door de BPOC2020 ingesteld meldpunt zijn binnengekomen. Omdat er nog steeds nieuwe informatie binnenkomt wordt de publicatie steeds uitgesteld. “Mijn reputatie hangt aan dit rapport. De pers en de IGJ gaan erop schieten. Beter later een goed rapport dan vroeger een rapport wat vanwege fouten samen met mijn reputatie neergesabeld wordt”, aldus één van deze artsen.

Op 4 september 2021 had de BPOC2020 ook een interview met McCullough over het coronavirus en de vaccins.
 
Nieuwsbrief DZN 2 December 2022


Met daarin:

- Steeds meer misstanden openbaar bij de politie​


- Musk verleent ‘algehele amnestie’ aan geschorste accounts​


- Spanningen tussen Europa en VS: de VS ‘profiteert exorbitant vanwege gas- en wapenverkopen’, terwijl EU-landen lijden​


- Kabinet zet nieuw middel in om boeren van hun land te jagen: verhoging van het grondwaterpeil​


- Een volgende stap in de transgender-obsessie: ‘Jezus was transgender en had een vagina’​


- Hypocriet en leugenachtig Trouw vraagt zich af of de media tijdens corona ’teveel op de hand van de overheid’ waren​


- Het westen is bang voor China: Westerse staatsgestuurde media terughoudend in kritiek op de lockdowns in China​


- Grote uitbraak schurft vanwege door de overheid veroorzaakt tekort aan Ivermectine


- Politiegeweld: weet u nog? Terugblik op getuigenissen bij de BPOC2020 over politiegeweld (VIDEO’S)​


- President Zelensky roept Ursula von der Leyen tot de orde: EU censureert vervolgens haar toespraak​


- NRC: Hoogleraar vindt 14 rechtszaken over vervalsde Processen-Verbaal. BPOC2020: 14? Het is meer regel dan uitzondering!​


- Politie intimideert demonstranten aan huis. Politie: dat is niet de bedoeling. BPOC2020: het gebeurt in opdracht van de leiding


- EU dreigt Musk met Twitterverbod​

 

Presentatie Vaccinatierapport BPOC2020​

Het is eindelijk zover!​


Op zaterdag 28 januari 2023 vanaf 10 uur zal de BPOC2020 haar Vaccinatierapport presenteren. Aan het rapport is lang gewerkt door meerdere artsen en virologen. De BPOC2020 is dan ook trots en verheugd dit rapport, waar velen al zo lang op wachten, eindelijk te kunnen presenteren.

Tijdens de presentatie zullen de samenstellers van het rapport aanwezig zijn. U heeft beperkt de kans om vragen te stellen. Er zal u een eenvoudige lunch worden aangeboden. Er is onbeperkt thee en koffie beschikbaar.

Wanneer u aanwezig wilt zijn bij de presentatie kunt u onderstaand een toegangskaart kopen. Het bedrag komt volledig ten goede aan de huur van de locatie en bijkomende kosten, zoals catering en beveiliging. Het adres van de locatie, in Den Haag, ontvangt u uit veiligheidsoverwegingen pas in de week voorafgaand aan de presentatie per email.

Vul uw naam- en adresgegevens nauwkeurig in. Uw naam dient overeen te komen met de naam op uw ID-bewijs. Wij vragen u uw ID-bewijs bij binnenkomst te tonen. U heeft uitsluitend toegang wanneer de naam die u invult bij de bestelling van de toegangskaart exact overeen komt met de naam op uw ID-bewijs. U hoeft alleen uw eerste naam in te vullen.

Er zijn 200 kaarten beschikbaar. Bestelling mogelijk zolang de voorraad strekt.




 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan