BPOC 2020

Kwam onderstaande ook nog ergens tegen:

En een reactie onder het bericht wat Weltschmerz op TG deelde:

Hebben jullie wel door dat de moeder van Jade, de vrouw van Pieter ook opgepakt is?!

Dit IS een DDR tactiek.
 
De Buitenparlementaire Onderzoekscommissie (BPOC) waarnaar het OM een strafrechtelijk onderzoek heeft gestart, speelde een belangrijke rol in het coronaprotest. BPOC bracht rapporten uit met verklaringen van honderden critici over de uitwerking van de coronamaatregelen op de maatschappij. Zij namen tevens het initiatief tot een ‘’vaccinatiemeldpunt’’, waarvan de data aan het Lareb werden aangeboden. Op de nu afgeschermde BPOC website stonden 80 anoniem ingesproken verklaringen met transcripties van politiemensen met kritiek op het handhavingsapparaat. Er is twijfel gerezen of die laatste claim voldoende grond had. Viruswaarheid jurist Jeroen Pols interpreteert de politie-inval als ‘’middel van het OM om het verzet aan te pakken’’.
 
Is er iemand die weet hoe het met Pieter en Jade Kuit is ondertussen, of waar ik iets over hen kan vinden ? Het is al lange tijd erg stil rondom DZN
 
Is er iemand die weet hoe het met Pieter en Jade Kuit is ondertussen, of waar ik iets over hen kan vinden ? Het is al lange tijd erg stil rondom DZN
Ik zoek ook af en toe naar nieuws over hen maar er is helemaal niks meer te vinden! Vraag me af of ze zwijgplicht hebben....
 
Ik heb dat destijds ook gevolgd. Ik kom wel veel info tegen waarbij mensen donaties vragen. Is iedereen dan schuldig als men geld krijgt? Hoe zit dit juridisch.
 
Donaties krijg je niet op voorhand. Die verdien je als blijk van waardering voor je werk.
Zolang je doorgaat met dat werk maakt het mij niet uit waaraan je het besteed.

Dick
 
Goed dat Rypke even inbreekt in het juridisch technische verhaal van Hanno, want vrijwel meteen draait Hanno daarna bij en wordt duidelijk dat er toch wel heel eenzijdig wordt gekeken naar mensen uit het verzet en niet daarbuiten!

Mike
 
We zien hier dezelfde strategie - James O'Keefe zou Project Veritas hebben 'leeggeroofd'. Michael Balweg wordt er in Duitsland van beschuldigd dat hij zichzelf zou hebben verrijkt ten koste van zijn organisatie Querdenken. Reiner Fuellmich zou hetzelfde hebben gedaan bij de Corona Ausschuss.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan