BPOC 2020

En nogmaals + 500 doden bij 2 max 737 Boeing vliegtuigen en 20 maanden stond de gehele handel aan de grond + 20 miljard schade alleen al voor Boeing
Jep, maar dit is een gezonde vaccinatie die iedereen MOET hebben dus als er daar mensen door overlijden is het niet erg.
Of zoals Hugoschenko het zegt het komt niet door vaccinatie maar na vaccinatie.
 

Hoe is dit gesprek eigenlijk verlopen?

Ik vind het opvallend dat na dit gesprek er een meldpunt geopend wordt door deze organisatie, waarin je duidelijk niet anoniem melding kunt doen. Kortom, je wordt geregistreerd als melder en dus als vijand van Vadertje Staat. Dus ben ik wel heel benieuwd hoe het gesprekje verlopen is. Of blijft zoiets achter de beroemde Haagsche deuren?
 
Kat ga ff rustig in je mandje bijkomen, er staat een video op de site van bpoc en YouTube over het gesprek, en ook over het meldpunt.
Quack schade is trouwens niet van de staat.... Initiatief van bpoc volgens mij, je loopt iets achter volgens mij
 
Kat ga ff rustig in je mandje bijkomen, er staat een video op de site van bpoc en YouTube over het gesprek, en ook over het meldpunt.
Quack schade is trouwens niet van de staat.... Initiatief van bpoc volgens mij, je loopt iets achter volgens mij

Loop ik achter? Nou ja, dat scheelt weer een zwarte kat voor je voeten toch?!

Even serieus: ik combineerde het gesprek even met het meldpunt.
De tijd zal het leren hoe er om wordt gegaan met de geregistreerde melders van het meldpunt.
Ik vertrouw het niet.
De geschiedenis leert ons een hoop!
 
Loop ik achter? Nou ja, dat scheelt weer een zwarte kat voor je voeten toch?!

Even serieus: ik combineerde het gesprek even met het meldpunt.
De tijd zal het leren hoe er om wordt gegaan met de geregistreerde melders van het meldpunt.
Ik vertrouw het niet.
De geschiedenis leert ons een hoop!
Het gesprek ging dus over het meldpunt en het aantal meldingen wakker worden katje 😴⏰😴⏰
 
Het gesprek ging dus over het meldpunt en het aantal meldingen wakker worden katje 😴⏰😴⏰
Goedemorgen lieve Sailor,
Katje zit uitgeslapen jouw bericht te kijken maar ziet dat je me echt niet begrijpt.
Stap 1. BPOC kreeg meldingen
Stap 2. BPOC stapt daarvoor naar Vadertje Staat
Stap 3. BPOC spreekt met Vadertje Staat
Stap 4: BPOC begint een meldpunt met niet-anonieme melders.

Of is stap 4 eerder begonnen?

Dan nog heb ik mijn bedenkingen bij het bijhouden van een register met rugnummers. Ik begrijp dat men zeker wil weten of de melding echt is, maar dat kan je niet op zeker weten daar een naaste ook een melding kan doen.

Enfin, ergens praten we langs elkaar heen volgens mij. :eek:
 
Er is iets wat jij niet begrijpt, Kattekop, uitgeslapen of niet. Dossiervorming. Dat punt begreep je eerder ook al niet over het registreren van agenten met naam en rugnummer die meedoen aan dit criminele beleid.

Mike
 
Goedemorgen lieve Sailor,
Katje zit uitgeslapen jouw bericht te kijken maar ziet dat je me echt niet begrijpt.
Stap 1. BPOC kreeg meldingen
Stap 2. BPOC stapt daarvoor naar Vadertje Staat
Stap 3. BPOC spreekt met Vadertje Staat
Stap 4: BPOC begint een meldpunt met niet-anonieme melders.

Of is stap 4 eerder begonnen?

Dan nog heb ik mijn bedenkingen bij het bijhouden van een register met rugnummers. Ik begrijp dat men zeker wil weten of de melding echt is, maar dat kan je niet op zeker weten daar een naaste ook een melding kan doen.

Enfin, ergens praten we langs elkaar heen volgens mij. :eek:
Stap 4 was gelijk bij stap 1 maar aangezien vadertje staat weigert te kijken gaan ze nu online is positief niet negatief

PS ik kan lief zijn, maar nu ff niet eerst oorlogje uitvechten.
 
Stap 4 was gelijk bij stap 1 maar aangezien vadertje staat weigert te kijken gaan ze nu online is positief niet negatief

PS ik kan lief zijn, maar nu ff niet eerst oorlogje uitvechten.
Ah shit, my bad. Ik heb dat meldpunt nooit gezien.

Duidelijk = Lief
Zachte heelmeesters geven stinkende wonden.

Thnx Sailor!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan