BPOC 2020

Bovenstaand schouwspel van de rituele slachting van Pieter Kuit (4 tegen 1 met de ´deskundige´ die achter Kuit is geplaatst voor de figuurlijke dolksteken in de rug) is al van youtube verwijderd. Bewijst het punt van Pieter Kuit in die slachting over youtube weer.

Onderstaand een link van het Dagblad van het Noorden naar een artikel opgesteld door ene ´Ernst Slagter´ hoe toepasselijk: Vorm van ´nominatief determinisme´:
 
Shohreh vergelijkt het OMT-regime met het ayatollah-regime van Iran in de 80er jaren.
Mijn conclusie op basis van wat zij zegt is dat Hugo, Jaap en Mark verder gaan dan de ayatollahs.
 
Daarmee geven ze direct toe dat ze samenwerken met de overheid. Bye bye section 230!

Mike
 
Tja, it's all in the open...

Probleem alleen is dat de rechterlijke macht niet zo happig is om te toetsen aan de wet. Dan zak je steeds verder in het moeras terecht.
 

Ik sta toch wel even perplex​


“Ik was niet eens echt verbaasd dat we werden verwijderd van YouTube, maar nu ze letterlijk toegeven dat ze dit hebben gedaan in opdracht van de overheid, sta ik toch wel even perplex. Wauw,” reageert medeoprichter Jade Kuit op Twitter.
 
Grapjesjas....
“Ik vind dat de politie in ons land zeer adequaat, beheerst optreedt bij alle soorten demonstraties. Er is geen sprake van ongelijke behandelingen van categorieën demonstranten,” beweerde Grapperhaus.
 
Na het wegvallen van Bruins heeft De Jonge het coronadossier feitelijk gekaapt van de minister voor Medische Zorg, aldus De Haan. “Alle maatregelen die De Jonge heeft uitgevaardigd ter bestrijding van het coronavirus […] zijn nietig, met alle daaruit voortvloeiende schadeplichtigheid jegens getroffenen, aangezien hij daartoe simpelweg nooit bevoegd is geweest.”
 
Drs. Pieter Kuit & Jade Kuit (BPOC 2020) te gast bij Reiner Fuellmich in Berlijn op 18 juni 2021.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan