Ik heb een vraag, ik geef onze prachtige dochter nu al bijna 10 heerlijke maanden borstvoeding, echter toen ik laatst weer kolfde (na de vakantie van 1,5 week) merkte ik ineens dat mijn melk, drastisch is verminderd. Ik schrok heel erg en ben dus aan het kolven geslagen om mijn productie te verhogen. Echter het lukt niet! geeft mijn lichaam nu aan dat het "op" is? Ik wil eigenlijk nog niet stoppen. Ik geef mijn dochtertje wel bijvoeding, in de vorm van zuur fruit, bottenbouillion, zoete bataat, vlees van goede kwaliteit, kefir, soms een beetje boerenyoghurt. (ook vet als beetje kokosolie, ghee of boerenroomboter, krijgt zij ook wel eens, bijvoorbeeld bij haar zoete aardappel of wat gekookte groente)
Mijn borstvoeding is wel extreem vetter als anders merk ik, zit echt hele kluiten in. Mijn dochter groeit wel goed en ontwikkeld zich ook prima. Ze is een vrolijke, en een actieve meid.
Mijn menstruatie is ook nog niet doorgebroken, en daar heb ik wel erg last van, mijn darmen zijn opgezet (mijn buik voelt als een ballon) en heb erg last van krampen - is dat normaal?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Mijn borstvoeding is wel extreem vetter als anders merk ik, zit echt hele kluiten in. Mijn dochter groeit wel goed en ontwikkeld zich ook prima. Ze is een vrolijke, en een actieve meid.
Mijn menstruatie is ook nog niet doorgebroken, en daar heb ik wel erg last van, mijn darmen zijn opgezet (mijn buik voelt als een ballon) en heb erg last van krampen - is dat normaal?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!