borstontsteking

G

Guest

Guest
moet me nog even voorstellen in het voorstel stukje zag ik net pas heb het ook al wel gedaan in het sukje van mij over buikpijn

heb nog een vraag

heb al enkele weken sinds nieuwjaar last van borstontsteking

rond nieuwjaar een paar dagen erge pijn in die borst met rode plekken en koorts

geen antibiotica geslikt maar wel veel gemasseerd,warmte toegepast witte kool bladeren(doe ik nu niet meer maar blijf nu harde plekjes in die borst voelen en beetje pijnlijk

heb wel paracetamol moeten nemen enkele weken geleden omdat ik heel erge spierpjn had

heb mn dochter van 5 mnd nog aan de borst en laat haar zoeel mogelijk de harde borst leegdrinken

wat kan ik nog meer doen heb ook veel last van hoest met slijm

bedanktgroetjes Danielle

 
H202 en wat je doet lijkt mij al erg goed. Insmeren met kokosolie misschien?

Rauwe melk drinken.

Ik heb ook keertje borstontsteking gehad, alleen bij de jongste. Gelukkig wel overgegaan op natuurlijke manier.

 
dank je wel

ga eens kijken voor het h2o2 en de andere produkten

groetjes Danielle

 
Ik heb net een ozongenerator besteld en gebruik dit nu 2 dagen, dit vind ik echt een geweldig apparaat. Misschien is dit ook wel lekker voor jou en de kinderen, hier profiteert iedereen van mee. Dit apparaat is niet echt duur, rond de 55 euro.

 
ik ga even lezen waar ik die voor kan gebruiken

bedankt voor de tip,moet ff sparen helaas want moet ook nog de produkten in huis halen

maar voor de gezondheid doe ik alles!groetjes Danielle

 
Ik heb sinds 2 dagen ofzo pijn aan de linkerborst, ik heb dit hiervoor ook al een paar keer gehad, maar niet veel. Het is altijd de linkerborst en ik heb gezien dat het op een bepaalde plaats ook rood staat.

Ik geef geen borstvoeding ofzo. Ik vraag mij af of het komt door een gebrek aan jodium of misschien weer een detox reactie op jodium?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan