Borstontsteking

G

Guest

Guest
Sinds gisteren erge pijn in linkerborst. Lijkt een borstontsteking.

Hoort dit bij het ontgiften (neem momenteel 12 dr 35% H2O2/dag)?

Ik vond bij mogelijke oorzaken van mastitis: te veel verzadigde vettten...

Kan mijn lichaam de verhoogde inname van dierlijke vetten/eiwitten nog niet aan en is dit een alarmsignaal?

Teunisbloemolie (GLA) zou een goed supplement zijn in dit geval.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vind het moeilijk om in te schatten of ik goed bezig ben. Heb ook nog andere kleine ontstekingsreacties... Plus erge jeuk.

Bedankt voor jullie input!

 
Te veel verzadigde vetten de oorzaak van mastistis? Dan zouden alle oervrouwen geen borsten meer hebben overgehouden! Zeker van een vegetarische site, of niet? Mastitis bij koeien verdwijnt door toevoeging van Keltisch zeezout aan het voer, dus het zal voor mensen niet veel anders zijn.

Mike

 
Een extra lepeltje Sole nemen, dus :).

En die teunisbloemolie, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik zat nog te denken aan een link met mijn bijnieren. Zouden die 12 druppels H2O2 te belastend zijn voor mijn bijnieren?

 
Geef je borstvoeding?Want dan mag je geen h202 innemen vanwege de ontgiftende werking

Kan je wel wat advies geven,maar dan moet ik eerst weten of je bv geeft.

 
Mijn excuses,las net je verhaal bij het voorsteltopic.

Neem aan dat je geen bv geeft.

Groet Danielle

Ps heb je kool in huis,je kunt een gekneusd koolblad in je beha stoppen.dit trekt de ontsteking eruit.

 
Bedankt Danielle voor je tip.

Ik heb sinds gisteren ook weer die vreselijke adrenalinerushes doorheen mijn lijf. Samen met angst/paniek.

Vannacht al om 3u wakker. :(

Ik heb me 5 weken goed gevoeld toen ik met het WPrice eten begon.

Daarna is het stilaan beginnen bergaf gaan.

En nu na 8 weken voel ik me weer helemaal beroerd.

Waaraan zou dat toch kunnen liggen? De rauwe melk (drink ik 4 weken)? De H2O2 (neem ik 3 weken)?

Ik weet het niet meer...

 
Ik kreeg de vorige keer dat ik H202 gebruikte last van "depressieve" gevoelens. Dit ging over toen ik ermee stopte. Bij deed t dus daadwerkelijk iets met "gevoel". Misschien afbouwen en stoppen? Kan je ervaren of het iets met je doet. Zo niet, gelijk weer opbouwen. Ik ben nu voor de tweede keer bezig met een kuur. Tot op heden voel ik me hetzelfde, gevoelsmatig. De lichamelijke reacties staan nu op de voorgrond.

 
Uit je voorsteltopic blijkt hoezeer je hormonaal uit balans bent. Angst, paniek en depressie die elkaar afwisselen, dit betekent dat je bijnieren en schildklier verwikkeld zitten in een wanhopige strijd om balans. Ontstekingen en jeuk wijzen op een verlaagd immuunsysteem en histaminereacties. Mijn advies is om allereerst te focusen op de bijnieren d.m.v. dierlijk bijnierextract. Als je dit nu niet onder controle krijgt, ga je vreselijke menopauzesymptomen beleven, als deze niet al hiertoe behoren.

Mike

 
@ Alexandra: goed om te weten dat die H2O2 bij jou ook op je gevoel werkte. Ik ga nu idd afbouwen en kijken wat er gebeurt.

@ Mike: ja, ik ben hormonaal compleet uit balans.

Volgens een alternatieve test zou ik cadmium in mijn hypofyse (of hypothalamus, ben het even kwijt) hebben en zou dat een mogelijke oorzaak zijn. Ontgiften is delicaat omdat mijn bijnieren idd zo zwak zijn. Maar zonder ontgiften krijg ik mezelf natuurlijk niet opnieuw in balans.

Adrenals heb ik geprobeerd, met na een paar weken gigantische adrenalinerushes + ergste paniekaanval ever tot gevolg. Ik had langzaam (over zes weken) opgebouwd naar 3 cytozyme AD (240 mg samen) per dag.

Ik durf er dus niet goed opnieuw aan te beginnen...

Schildklier is bij nog maar een halve (andere helft verwijderd ivm noduli). Neem nu synthetisch T4 en T3, bloedwaarden zijn oké. (Heb ooit Armour genomen, maar voelde me daar niet goed bij.)

Bedankt dat jullie willen meedenken!

Ik ben soms mijn moed kwijt... :(

 
Mijn vrouw heeft sinds enkele dagen een gevoelige borst. Aan de oppervlakte lijkt het ontstoken, we zien namelijk rode vlekken.

Nu gaat het met de borstvoeding juist heel erg goed. Maar het kan zijn dat ze te vaak stuwing heeft, terwijl de kleine niet op voeding zit te wachten. De kleine groeit enorm goed, daarover echt geen klagen.

Wie heeft er een inzicht waardoor dit komt en/of hoe dit verholpen kan worden?

Bij voorbaat dank.
 
Goed laten leegdrinken is in beide gevallen, dus ook bij ontsteking het beste advies, even bekijken of het kind wel echt goed hapt, eventueel met een deskundige erbij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan