borrelende maag en darmen.

G

Guest

Guest
Sinds enige maanden heb ik last van een borrelende maag en darmen.

Geen pijn niet misselijk alleen en hoop herrie.

Ik slik dagelijks b12 en omega3 en ik drink dagelijks yakult light.Aan medicijnen gebruik ik 1 maal daags 80mg sotolol en zolpidem om te slapen.1x p w alendroninezuur.

Ik drink geen koolzuurhoudende dranken alleen veel appelsap ongezoet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan stoppen.

Bloed en maag zijn onderzocht geen afwijkingen.

vr gr Oldmaid

 
@Oldmaid,

Je hebt 4 maanden geleden voor het eerst iets geschreven. Je hebt dus, als het goed is, ook al een tijdje meegelezen.

Wat ik als eerste zou schrappen: de yakult, het is een product dat schadelijk voor je is door de E-nummers die er in zitten.

Verder zou ik de appelsap laten voor wat het is. Het zijn suikers, ze zorgen voor een instabiele bloedsuiker. En die bloedsuiker moet juist stabiel zijn/blijven om gezond te zijn/blijven.

Een stabiele bloedsuiker krijg je door je suikers (zetmeel/granen/koolhydraten) te verminderen en je vetinname te verhogen.

Hoe ernstig is het met je dat je deze medicijnen nog moet slikken, kun je ze afbouwen.

Medicijnen zijn in de regel vergif voor je lichaam, doen dus niet veel goed.

Kijk eens op mijn site bij 'juiste voeding' wat je qua voeding tot je zou kunnen nemen.

Lia

 
Hallo Oldmaid,

Het kan aan van alles liggen maar veel appelsap is niet goed vanwege de suikers die kunnen gaan gisten/fermenteren in de darm.

Yakult light kan ook van alles inzitten dat niet goed valt en dan heb je nog de aspartaam die erin zit maar daar krijg je geen borrelende maag en darmen van. Verder wel van alles trouwens.

Lees de bijsluiter van de sotolol maar daar staat ook vast in dat je er maag darm problemen van kan krijgen.

En dan de slaappil, dat is lekker spul zeg! Doodeng als je het mij vraagt.

http://sync.nl/pas-op-voor-zolpidem/comments/

Verder geven over het algemeen bij veel mensen voedsel met veel koolhydraten/suikers problemen dus dat ligt ook aan wat je verder eet.

Eet je veel vezels en koolhydraten?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan