Blue Ice Fermented CLO gratis!

corneliahz

New member
Ik heb uit Ootmarsum bij Vitavie een fles Blue Ice Fermented CLO gekocht en het een paar keer geprobeerd naar binnen te krijgen. Dat lukt me dus gewoonweg niet. Bleeeeeh.......wát een goor goedje, 't verpest zelfs m'n smoothie. Ik ga dus over naar de capsules want dit vind ik helemaal niks.

Dus heb ik in de koelkast een bijna nieuwe, volle fles staan waarvan ik weet dat ik daar toch niets meer van ga gebruiken.

Wie wil deze fles tegen verzendkosten hebben?

 
Hoi Lady Marian, ik heb hier ook een fles staan met vloeibare levertraan, maar ik vind het ook moeilijk om te drinken.... Maar ik doe het gewoon maar wel...

En ik denk dat ik strax ook ga voor de capsules!

 
Bij mijn vorige fles clo zat een spuitje. Daarmee trok ik 2cc op en deed het wat meer achter in mijn keel, daar proef je het niet/minder. Hap soep erachteraan en je hebt nauwelijks smaak. De mix met boterolie is beter te doen.

Hilda

 
Rapunzel, de fles is voor jou!

Hoe kom ik aan je adresgegevens zonder dat die openbaar op internet rondzwerven?

Misschien kun je adresgegevens naar Mike sturen (en hij weer naar mij) dan kan ik de fles naar je toesturen.

Zal € 6,75 worden aan verzendkosten denk ik.

Lievergezond, knap van je hoor!

Mijn levensmissie is (ben er na 47 jaar eindelijk achter haha .....): plezier hebben in het leven en de weg van de minste weerstand nemen en daar past met tegenzin doorslikken van levertraan nou eenmaal niet bij :D

 
Hilda, bedankt voor de tips, die truuk met het spuitje heb ik ook geprobeerd. Kon nog steeds het kokhalzen niet tegenhouden.... En dan wordt het me al gauw teveel gedoe, dus kap ik met de pogingen. Ben de laatste tijd nl. net bezig te transformeren van een "die-hard" naar een "easy-going" type :D.

Dus ik hoop dat Rapunzel als trotse bezitter van DE fles meer succes heeft dan ik :wink:

 
Ik zal Mike wel even mailen Lady Marian! Hartstikke bedankt alvast! Ik hoor het dan allemaal wel. Ik vind het ook niet bepaald lekker spul maar toch krijg ik het wel weg...

Gelukkig maar want het is goed voor me!

 
Lady Marian,

Email even je emailadres naar westonprice.nl@gmail.com, dan stuur ik het door naar Rapunzel.

Mike

 
Ik nam in het begin de levertraan samen met honing, ik geloof dat ik nog nooit zo iets smerigs had geroken. Maar...het went, nog steeds niet echt lekker, maar de geur doet mij niets meer en ik neem nu theelepel zonder de honing.

Waar woon jij in het oosten lady?

Je raad het al, ik ben ook een oosterling :)

 
Quote:
Kon nog steeds het kokhalzen niet tegenhouden....



Herkenbaar! Ik heb dat met h2o2. Vier druppels 35% op een groot glas (300cc) water is voor mij écht de limit. Zelfs als ik het mix met appelazijn.

Jammer alleen dat de capsules clo verhoudingsgewijs zo prijzig zijn. (Ik blijf een Nederlander, oost, zuid, noord of west.. ;) ) Ik ben wel benieuwd naar die kaneelsmaak, bijna iedereen vindt dat lekker.

 
Ik vind jullie allemaal heel erg dapper met slikken.....

Dirtsa ik woon in de buurt van Almelo. Ben jij (voorzover je weet) de enige (samen met mij dan)op dit forum uit het verre oosten?

 
Hoera! Mijn Blue Ice Fermented CLO is zojuist binnen gekomen! Lady Marian, nogmaals heel hartelijk bedankt en.... op onze gezondheid!

 
Quote:
Ik ben wel benieuwd naar die kaneelsmaak, bijna iedereen vindt dat lekker.


Helaas mag Vitavie deze smaak niet verkopen, omdat op het etiket vermeld staat dat de levertraan met stevia gezoet is. Stevia mag in de EU nog steeds niet verkocht of gebruikt worden als zoetmiddel, wel voor 'uitwendig gebruik'. De kaneelsmaak is daardoor uit het assortiment verdwenen, helaas. Hij is inderdaad heel lekker en je proeft de levertraansmaak totaal niet!

Mike

 
Quote:
Helaas mag Vitavie deze smaak niet verkopen, omdat op het etiket vermeld staat dat de levertraan met stevia gezoet is. Stevia mag in de EU nog steeds niet verkocht of gebruikt worden als zoetmiddel, wel voor 'uitwendig gebruik'.


De kaneelsmaak is er inmiddels weer (al tijden volgens mij) en hij is echt lekker! Maar tot mijn verbazing las ik op de website nog steeds 'Tenzij anders geadviseerd: uitsluitend voor uitwendig gebruik'. Dit is dus eigenlijk alleen maar politiek begrijp ik?

 
Ja. Stevia is alleen maar legaal als zoetmiddel als het geisoleerde stevioside betreft, niet als het gemalen steviablad betreft. Door te adviseren dat het uitwendig moet worden gebruikt, valt het onder 'cosmetica' en niet onder 'voeding'. We leven in een rare wereld. :|

Mike

 
Rare wereld inderdaad, alleen de grap is dat deze levertraan ook perfect op de huid gesmeerd kan worden! Als mensen het echt niet weg kunnen krijgen kun je dat nog altijd proberen (wel voor naar bed gaan ivm de geur, haha).

Dit geldt ook voor baby's! Als je het deze niet kunt geven via flesvoeding of wat dan ook, dan gewoon op de billen smeren, trekt dan via de huid naar binnen.

Uiteraard is innemen beter, maar als het echt niet anders kan... :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan