Food en Mood
New member
Het is zover. Ik heb de raad van Poekie serieus genomen en ben ( met veel pijn en moeite) een blog begonnen.
Het is volgens mij meer een E- book aan het worden, zoveel tekst staat er al op
maar ja, ik heb niet zoveel verstand van dit soort zaken.
Ik hoop stiekem wel dat ik auteursrecht heb op mijn blog. Maar dat zal ik even uit gaan zoeken. Of weet iemand van jullie dat?
En Mike, dit wil ik alvast even zeggen. De gezondheidstips die ik tot nu toe erop geschreven heb zijn niet helemáál volgens WAP.
Ik schrijf op mijn blog over mijn ervaringen met het omgooien van ons voedingspatroon van ongezond naar gezond. Hoe ik dat persoonlijk in het begin heb aangepakt.
Dat ging dus met hele kleine ( vaak moeizame)stapjes. Het grootste deel is WAP gerelateerd maar er kan nog wel eens iets tussen staan zoals een bakje met nootjes en rozijntjes om kinderen van het snoepen af te helpen,omdat dat mijn ervaringen waren op dat moment.
En natuurlijk ( zuur) fruit in de smoothies of tussendoor.
Ik wil zo eerlijk mogelijk over mijn moederschap van dat moment berichten.
Maar ik zal op de vetten blijven hameren en goede zuivel en biologisch vlees.
Ik heb ook al een link van jouw forum erop gezet, tenminste in een post.
De rest moet ik nog allemaal uitzoeken.
Hier komt het adres www.ondermoedersvleugels.wordpress.com
Het is volgens mij meer een E- book aan het worden, zoveel tekst staat er al op

Ik hoop stiekem wel dat ik auteursrecht heb op mijn blog. Maar dat zal ik even uit gaan zoeken. Of weet iemand van jullie dat?
En Mike, dit wil ik alvast even zeggen. De gezondheidstips die ik tot nu toe erop geschreven heb zijn niet helemáál volgens WAP.
Ik schrijf op mijn blog over mijn ervaringen met het omgooien van ons voedingspatroon van ongezond naar gezond. Hoe ik dat persoonlijk in het begin heb aangepakt.
Dat ging dus met hele kleine ( vaak moeizame)stapjes. Het grootste deel is WAP gerelateerd maar er kan nog wel eens iets tussen staan zoals een bakje met nootjes en rozijntjes om kinderen van het snoepen af te helpen,omdat dat mijn ervaringen waren op dat moment.
En natuurlijk ( zuur) fruit in de smoothies of tussendoor.
Ik wil zo eerlijk mogelijk over mijn moederschap van dat moment berichten.
Maar ik zal op de vetten blijven hameren en goede zuivel en biologisch vlees.
Ik heb ook al een link van jouw forum erop gezet, tenminste in een post.
De rest moet ik nog allemaal uitzoeken.
Hier komt het adres www.ondermoedersvleugels.wordpress.com