Bloedwaarden

MissM

New member
Heb afgelopen week een bloedonderzoek laten doen.

Het goeie nieuws is dat mijn leverwaarden opnieuw in orde zijn, ook cholesterollevels vallen binnen het aanvaardbare (volgens 'de norm' verhoogd totaal cholesterol, maar daar maak ik me geen zorgen om :-)) en lage triglyceriden.

Minder goed is dat mijn hematocriet, hemoglobine en rode bloedcellen nog meer gestegen zijn en nu licht buiten de aanvaardbare waarden vallen. :(

Ik ben een paar weken geleden begonnen met H2O2 in de hoop dat daardoor mijn hematocriet zou dalen (omdat je van buitenaf zuurstof aan je lichaam toevoegt), maar het omgekeerde is gebeurd.

Misschien is er helemaal geen verband met de H2O2, maar ik wilde toch even vragen of er nog mensen op dit forum hun hematocriet- en/of hemoglobinewaarden hebben weten stijgen na het gebruik van H2O2?

 
Je bloed is dus dikker en stroperiger, omdat de concentratie rode bloedcellen is toegenomen. Misschien heb je absoluut gezien niet meer bloedcellen gekregen, maar is het plasma afgenomen waardoor de concentratie dus gestegen is.

Dat gezegd hebbende.. ik weet niet wat je daaraan kunt doen. Heb je het idee dat je voldoende vocht binnen krijgt, dus dat je niet gewoon uitgedroogd bent? Gebruik je sole/ keltisch zeezout?

 
Ja hoor, elke ochtend een theelepel sole in lauw water. :-)

Ik heb het idee dat ik echt wel voldoende drink.

Moest trouwens van de dokter vóór het bloedonderzoek een halve liter water drinken. Dus daar heeft het volgens mij niet aan gelegen...

Mijn hemoglobine en rode bloedcellen zijn altijd al (de laatste 15 jaar) hoog normaal geweest. Net binnen de hoogste waarden.

Hematocriet was normaal.

Nu zit alles net boven de normaalwaarden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan