bloedverdunning

Mijn zus krijgt bloedverdunners. merk weet ik niet, kan ik indien nodig nog navragen,
Volgens mij als je eenmaal bloedverdunners krijgt, kom je er niet meer vanaf.
Mijn zus vind ik een beetje dom, heeft geen computer en gelooft in de reguliere dokters,
Ze gaat ook geen computer nemen.
Maar ze belde me in eerste instantie om iets anders. Ze heeft al een lange tijd aan haar voet (hiel) een klein plekje dat ontstoken is en haar veel pijn geeft. Inmiddels zit het er al een half jaar o.i.d.
Het wil maar niet weg. Ze heeft 2 x antibiotica gehad en het wordt iedere keer verbonden (regulier).
Er kwam ooit veel vuil uit en nog steeds beetjes.
Ik zei dus kun je niet gewoon in soda-water gaan zitten. Want wat ze nu doen helpt toch niet.Maar dan komen er allerlei bezwaren dat het niet kan. Ze kan er zelf niet bij en zelf niet verbinden enz.
Oke, ze zou het met de mensen die komen verbinden opnemen.
Ooit had mijn vader iets aan zijn handen en ik zelf ook een flink ontstoken duim en die hebben we zelf op advies van huisarts destijd inderdaad in sodawater gehouden. en het heeft geholpen.
Ze is ondanks dat ze niets speciaals doet redelijk gezond (denk ik). Want behalve bloedverdunners en nu die voet heeft ze geen medicatie.
Ik heb natuurlijk ook al gezocht en ik vond o.a. dat mensen ook moeten bewegen - en dat doet ze niet, ze zit de hele dag. Dat komt omdat ze te dik is en - veel belangrijker - ze heeft een knie-prothese en met die knie is ze ooit eens gevallen zodat alles open sprong. Ik denk dat ze toen die bloedverdunners heeft gehad.
Als ik naar mezelf kijk (en naar jullie) - we zijn niet bang om zelf onze gezondheid in de hand te nemen, mede omdat we veel lezen en elkaar doorgeven hoe iets bevalt ja of nee enz.
Ik zag zojuist hierboven een engels artikel voorbij komen, moet ik nog via Google chrome vertalen.
Misschien zorgen die bloedverdunners er juist voor dat ook een wond (met pus, dus een bacterie) zo lang nodig heeft om te genezen. Zomaar een idee.
Ik heb in ieder geval beloofd dat ik zou zoeken naar bloedverdunners en dat op zou sturen.
 
Misschien zorgen die bloedverdunners er juist voor dat ook een wond (met pus, dus een bacterie) zo lang nodig heeft om te genezen. Zomaar een idee.

Geen gek idee. Als de bloedstollingsfactor onderdrukt wordt...

Mike
 
Liesje, misschien staat ze wel open voor etherische olie.
Etherische olie helpt denk ik goed hier, Thieves, etherische olie is een blend voor de weerstand en doodt bacteriën.
&feature=youtu.be
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.899
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan