Bloedvaten schoonmaken hoe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Met welke middelen kun je de bloedvaten schoonmaken/zuiveren?

Er zijn wel pilletjes voor zoals bijv vascu-vitaal maar dit zou kwakzalverij zijn www.kwakzalverij.nl/1396/

Kan het met andere middelen?

Ik vind die vereniging tegen kwakzalverij behoorlijk dubieus eerlijk gezegd. Deterministische dogma's en een behoorlijke invloed in de politiek.

Er is dan geen wetenschappelijke (farmaceutische) onderbouwing maar wel onderzoek van Duitse natuurgeneeskundigen. (bron)

Snah,

Jij hebt het zeldzame talent om altijd negatieve informatie aan te trekken. Hoe krijg je het toch telkens voor elkaar?

Mike

Ha Mike, ik verwachtte je al, via Google... en hier op het forum kon ik er niets over vinden vandaar mijn vraag.

Hans

Om bloedvaten schoon te krijgen cq te houden zijn er 3 essentiële middelen:vitamine C, vitamine K2 en Arginine.

Ik heb een familiare hypercholesterolemie van 10/12 maar ik slik geen statines meer, al jaren niet meer. De artsen jagen mensen de stuipen op het lijf om hun cholesterolwaarden, ook al zijn die ligt verhoogt. Nederland moet massaal aan dit gif anders dreigt er een sterftecijfer te ontstaan die z'n weerga niet kent volgens de artsen. Gesterkt en gesponsord door de farmaceutische-industrie trekt men ten strijde tegen deze kwaadaardige "ziekte" en de mensen slikken het voor zoete koek. Ik heb persoonlijk met prof.Hartenbach gesproken over cholesterol en het gebruik van statines, en inmiddels weet ik wel beter dat de ingeboezemde angst voor cholesterol een lachertje is. Lees het boek van prof.Hartenbach en je weet genoeg !!

Komt overeen met met wat ik schreef, helaas gaan de meeste mensen toch voor de conventionele medicijnen.....omdat meneer de dokter het wel moet weten !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.572
Leden
8.673
Nieuwste lid
Hardloopgym
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan