bloedneus

G

Guest

Guest
Mijn dochter van 9 jaar gebruikt aardig(tenminste dat denk ik)vitamine a en d enz in vorm van 4 capsule boterolie en levertraan 2 rauwe eigelen in rauwe room en ze drinkt rauwe melk ongeveer 3 glazen. Vanmiddag waren we buiten geweest en we komen binnen en ze kreeg een heftige bloedneus slecht te stoppen...duurde wel een half uur....kan het zo zijn dat ze teveel vetoplosbare vitamine binnen krijgt en te dun bloed heeft daardoor????iemand enig idee? of kun je geen bloedneus krijgen van teveel vitamines,graag jullie iedeen.

groet lola

 
Kan een omega-3 overdosis zijn, waardoor je bloedingen in de hand werkt, omdat het bloed te dun wordt. Kan zelfs gevaarlijk zijn (risico op hersenbloedingen!). Maar het kan ook gebrek aan bloedstollende vit. K2 zijn. Moeilijk om vanuit deze stoel te zeggen wat het precies is.

Mike

 
Oh getver wat een eng idee zeg!!!!zou ik nu minder vetoplosbare vitamine moeten geven??Mijn man zei net nog tegen mij(hij was er ook bij)dat mijn dochter ergens boos om werd vanmiddag en dat der hoofd van boosheid zowat uit elkaar klapte(ik heb dat niet gezien)ze werd knalrood dus....zou er toen een ader geknapt zijn???kan dat??

Ik ben wel een beetje van slag....of moet ik iets doen met de vit K2

Groet Lola

 
Maar als ze boos werd kan dit natuurlijk ook de bloedneus hebben veroorzaakt, haar vaten zijn immers gaan uitzetten!

Mike

 
Een dochter van mijn broer kreeg vroeger ook vaak een bloedneus als ze boos werd of zich ergens te druk over maakte.

 
Het kan dus een volkomen onschuldige oorzaak hebben. Daarom is het zo belangtijk om zelfs 'onbetekende' details te vermelden...

Mike

 
hm ik snap het Mike, als het toch een omega-3 overdosis is dan zal dat dus vaker voor gaan komen of denk jij van niet..ik zal dus moeten afwachten. Die boze buien heeft ze wel vaker en dan wordt ze ook knalrood en dan heeft ze geen bloedneus dit is echt de eerste keer. maarja eens moet miss de eerste zijn toch...ik hoop dat het weg blijft

Groet lola

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan