Bloedleegte

Sascha

New member
Heeft iemand ervaring met bloedleegte?
Oorzaak en oplossing?

Ik ben nu bij een chinese kruiden dokter Yan Schroen ter behandeling maar vroeg mij af of ik het nog meer kon ondersteunen door voeding etc.
 
Bij bloedarmoede is lever het voedingsmiddel bij uitstek, ijzer, b12, foliumzuur. Superfood!
 
Ik heb het opgezocht, want ik vond het zo'n rare benaming. Het komt uit de Chinese geneeskunst en heeft te maken met een tekort aan lever-yin. Eet dus het corresponderende deel van het dier: lever.

Mike
 
het komt iid uit de chinese geneeskunst. Hoeveel keer in de week zou je aanbevelen lever te eten?
 
We hebben volgens Tony Pantelleresco 10 x meer koper nodig dan men officieel zegt dat men koper nodig heeft:
Het is de glyfosaat: round-up die ons van onze kopervoorraden berooft en dientengevolge leidt dit tot een ijzer- bloedtekort (je hebt koper nodig voor de stofwisseling i.v.m. ijzervoorraden).
 
Marijan, dat filmpje had jij hier toch onder de aandacht gebracht van Tony Pantelleresco? Dank daarvoor nog! (als het zo is). Ik kon je verwijzing hier op het forum niet terugvinden, maar ben gaan zoeken op youtube, omdat ik het nog beter wilde bekijken.
 
hoi Lievergezond, ik weet niet of ik dit filmpje heb geplaatst.
Wel heb ik diverse filmpjes van hem bekeken, is aardig goed te volgen (Engels), dus zou kunnen en anders misschien wel iets anders van hem.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan