bloeddruk

Roelie

New member
Een paar maanden geleden heb ik me voorgesteld en beschreven dat mijn voornaamste doel is om van de bloeddrukmedicijnen af te komen. Hierop heb ik een aantal reacties gehad en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb een bloeddrukmeter aangeschaft om iedere week zelf mijn bloeddruk te kunnen controleren en niet meer afhankelijk te zijn van de arts. Daarnaast ben ik steeds minder medicijn gaan gebruiken, van een hele naar een halve tablet en inmiddels ben ik helemaal van de medicijnen af en heb een bloeddruk zoals ik nog nooit gehad heb:115-74.

Eerst had ik met medicijnen 140-85. Geweldig vind ik, het geeft zo'n vrij gevoel!

Ik ga dus zeker zo door, gebruik Keltisch zeezout, weinig granen, veel goede vetten en ook pluk ik iedere dag (on)kruiden uit het veld en verwerk dat overal in.

Ik wil iedereen die me geholpen heeft heel hartelijk bedanken, jullie hebben me de zet gegeven die ik nodig had.

 
Goed nieuws Roelie, wat fijn. Je hebt jezelf goed geholpen. Hoe is het met je koffieconsumptie?

 
Nou Tanja , ik streef naar twee koffie per dag en meestal lukt dat ook wel. Te streng houd ik niet vol en hier voel ik goed bij.

 
Koffie is ook een verslaving, dat blijkt hier maar weer uit. Want waarschijnlijk voel je je niet goed als je je koffie laat staan.

Daar moet je doorheen, het is veel beter hoor voor je bijnieren. Gewoon even door de zure appel heen bijten.

Lia

 
Alweer iemand die zich 'goed voelt' op basis van stimulatie. Jezelf opfokken is NIET hetzelfde als je werkelijk goed voelen!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.648
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan