Bloeddruk liggend en staand als indicatie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter I vo
  • Startdatum Startdatum

I vo

New member
Goedemorgen heeft iemand ook ervaring met de wilson bloeddruk test

-10min liggen dan bloeddruk meten

-opstaan en direct weer meten

-verschil groter dan 20mm dan bijnier probleem

Ik heb in rust zittend nl een iets verhoogde bloeddruk 140/100/70

Liggend 150/90/60

Staand 110/100/105

Dus dat is nogal een drop van 40mm verklaard ook af en toe dizzy en hoofdpijn

Overigens kan bij mij de bloeddruk in de middag zo maar 170/115/60 zijn in rust

Iemand ervaring met die test

Idioot genoeg geen probleem met een flink stuk lopen als ik op dat moment de energie heb maar trainen dan ben ik gesloopt

en ik merk ook dat ik op bijnier tabletten reageer hartslag die zakt en iets minder moe 30 min na inname zit ook in de familie dus verbaasd niet

Mijn klachten ontstonden na 10 weken 1 uur per dag trainen en gelijktijdig 10kg afvallen ivm hoge bloeddruk met gelijktijdig ook een serie vaccinaties voor vakantie met als uiteindelijk gevolg instorten na de laatste Nu al een maandje plat krabbel maar langzaam omhoog

Dieet aan het aanpassen maar is tricky vanwege bloeddruk wil je niet te veel natrium innemen en wel veel kalium.

Dus vanochtend maar vette dikke groente soep als ontbijt en geen fruit en al een darmspoeling gehad en een frolov besteld.

Helaas geen fl.. Aan de huisarts wordt tijd voor een nieuwe...

 
Heb je je ingelezen over wapf-voeding? zie onder andere: www.voedingisgezonheid.nl

En je ingelezen over hoe hier gedacht wordt over vaccineren? www.westonprice.nl/topic/vaccinaties

Het is niet alleen schadelijk voor kinderen maar zeker ook voor volwassenen.

Neem ook een kijkje op het alleen lezen forum. https://www.fatsforum.nl/forum/alleen-lezen-forum

Keltisch Zeezout is het zout dat je hebben moet, compleet en goed voor je gehele lijf. Als je een huisarts hebt gevonden die wapf is en waar je daadwerkelijk wat aan hebt, laat het ons vooral weten :)

Over beweging en sporten is ook al heel veel geschreven op het forum. Voor nu, geef je bijnieren de rust die ze nodig hebben en stop met trainen. Je lijf geeft aan dat het er niet happy mee is. Waarom nog verder je lijf belasten?

Wat is frolov?

 
Goedemorgen Alexandra,

Ik had me al aardig ingelezen en eet gelukkig al redelijk goed

voordeel van nu gedwongen van vakantie revalidatie gemaakt

Ik gebruik nu iedere dag 2 pipetjes sole maar ben voorzichtig ivm bloeddruk idioot genoeg als kind altijd lage bloeddruk gehad en ik was altijd een zoutvreter

Trainen kan ik gewoon schudden op dit moment doe ik dan ook niet. Idioot met maand niets doen toch nog extra afgevallen ?

OntbijtSoepje (kip,rund,wortel,zoete aardappel,ui, knoflook,kokosmelk) hamerde er net toch ff in leek goed maar stuk gewandeld en toen was het ff op.

Overigens gisteren 2e colon spoeling gehad krijg je ook best een tik van, dus die ff voor vanlopig niet kost ook mineralen.

Normaliter hou ik van zon en nu ineens niet meer ook zo fijn, nou ja goed dat ik niet in Azië ben op vakantie en daar ingestort daar waren de vaccinaties voor ook al ben ik geen liefhebber van die dingen gezien de bestemming echter noodzaak, voordeel ook geen malaria in genomen, anyhow dit was waarschijnlijk de druppel.

Een frolov breathing device is een ademhaling trainings app (staat op dit forum) dat je gebruikt om je ademhalings ritme omlaag te halen en daarmee de sympaticus . Origineel voor astma Ed maar heeft o.a. Positief effect op hartslag bloeddruk slaap en energie. Zeg maar gecontroleerde pranayama / buteyko

 
Overigens ben ik blij dat iedere 4 uur een cytozyme Ad bijnier de boel nog een beetje recht trekt :-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan