Goedemorgen heeft iemand ook ervaring met de wilson bloeddruk test
-10min liggen dan bloeddruk meten
-opstaan en direct weer meten
-verschil groter dan 20mm dan bijnier probleem
Ik heb in rust zittend nl een iets verhoogde bloeddruk 140/100/70
Liggend 150/90/60
Staand 110/100/105
Dus dat is nogal een drop van 40mm verklaard ook af en toe dizzy en hoofdpijn
Overigens kan bij mij de bloeddruk in de middag zo maar 170/115/60 zijn in rust
Iemand ervaring met die test
Idioot genoeg geen probleem met een flink stuk lopen als ik op dat moment de energie heb maar trainen dan ben ik gesloopt
en ik merk ook dat ik op bijnier tabletten reageer hartslag die zakt en iets minder moe 30 min na inname zit ook in de familie dus verbaasd niet
Mijn klachten ontstonden na 10 weken 1 uur per dag trainen en gelijktijdig 10kg afvallen ivm hoge bloeddruk met gelijktijdig ook een serie vaccinaties voor vakantie met als uiteindelijk gevolg instorten na de laatste Nu al een maandje plat krabbel maar langzaam omhoog
Dieet aan het aanpassen maar is tricky vanwege bloeddruk wil je niet te veel natrium innemen en wel veel kalium.
Dus vanochtend maar vette dikke groente soep als ontbijt en geen fruit en al een darmspoeling gehad en een frolov besteld.
Helaas geen fl.. Aan de huisarts wordt tijd voor een nieuwe...
-10min liggen dan bloeddruk meten
-opstaan en direct weer meten
-verschil groter dan 20mm dan bijnier probleem
Ik heb in rust zittend nl een iets verhoogde bloeddruk 140/100/70
Liggend 150/90/60
Staand 110/100/105
Dus dat is nogal een drop van 40mm verklaard ook af en toe dizzy en hoofdpijn
Overigens kan bij mij de bloeddruk in de middag zo maar 170/115/60 zijn in rust
Iemand ervaring met die test
Idioot genoeg geen probleem met een flink stuk lopen als ik op dat moment de energie heb maar trainen dan ben ik gesloopt
en ik merk ook dat ik op bijnier tabletten reageer hartslag die zakt en iets minder moe 30 min na inname zit ook in de familie dus verbaasd niet
Mijn klachten ontstonden na 10 weken 1 uur per dag trainen en gelijktijdig 10kg afvallen ivm hoge bloeddruk met gelijktijdig ook een serie vaccinaties voor vakantie met als uiteindelijk gevolg instorten na de laatste Nu al een maandje plat krabbel maar langzaam omhoog
Dieet aan het aanpassen maar is tricky vanwege bloeddruk wil je niet te veel natrium innemen en wel veel kalium.
Dus vanochtend maar vette dikke groente soep als ontbijt en geen fruit en al een darmspoeling gehad en een frolov besteld.
Helaas geen fl.. Aan de huisarts wordt tijd voor een nieuwe...