Hallo vanochtend moest ik dus een bloedtest laten afnemen voor o.a. cortisolwaarde,kalium,bijnieruitputting etc
Viel me alleen op dat diegene opmerkte dat mijn bloed er enigszins langzaam uitkwam en omdat ik aangegeven had dat ik slecht tegen bloedprikken kan zei ze liever dat ze het niet af wou raffelen om mij er sneller af van te laten zijn.
Komt dit door het vet wat ik meer eet, zoals roomboter,slagroom etc?
Lijkt mij zelf niet goed als het bloed meer stolt en langzamer eruit komt?
Ben toch maar even wat minder scheutig met,bv roomboter en slagroom even en zo om de dag toch maar wat kiwi's eten mis toch wel wat fruit zo.
Totslot, het vet van de roomboter zie er altijd rans uit na uitharding en dat krijg men in het lichaam, dus vies vet dacht dat goede vetten nooit rans werden? o.a kokosolie,olijfolie etc
Mijn ontbijt is meestal biologische spek met roomboter en glas water.
Voortaan maar ietswat fruit erbij? , zoals kiwi
Viel me alleen op dat diegene opmerkte dat mijn bloed er enigszins langzaam uitkwam en omdat ik aangegeven had dat ik slecht tegen bloedprikken kan zei ze liever dat ze het niet af wou raffelen om mij er sneller af van te laten zijn.
Komt dit door het vet wat ik meer eet, zoals roomboter,slagroom etc?
Lijkt mij zelf niet goed als het bloed meer stolt en langzamer eruit komt?
Ben toch maar even wat minder scheutig met,bv roomboter en slagroom even en zo om de dag toch maar wat kiwi's eten mis toch wel wat fruit zo.
Totslot, het vet van de roomboter zie er altijd rans uit na uitharding en dat krijg men in het lichaam, dus vies vet dacht dat goede vetten nooit rans werden? o.a kokosolie,olijfolie etc
Mijn ontbijt is meestal biologische spek met roomboter en glas water.
Voortaan maar ietswat fruit erbij? , zoals kiwi