Blckbx

Heeft iemand nog die beelden van Flavio ergens op de NPO van vorig jaar? Hij werd toen thuis gefilmd samen met zijn vrouw, een fysiek aantrekkelijke vrouw maar een enorme volgzame angsthaas. Zij gaf toen aan min of meer niet achter Flavio te staan, omdat ze zijn gedrevenheid 'overdreven' vond of zoiets. Flavio deed het toch. Go MGTOW, ook in relaties! Zijn die twee nog bij elkaar?

Mike
 
Als ik door mijn vrouw of vriendin voor een week naar mijn kantoor werd verbannen zou ik dat permanent maken, dan zoekt ze maar een ander. Let op wat er hier gebeurt voor de camera:



Zij verwijt hem indirect dat hij niet voor zijn principes mag opkomen omdat dit ten koste gaat van de financiele stabiliteit. Hij weerspreekt haar voor de camera 💪 en let op de blik op haar gezicht, ze kan het gewoon niet volgen. Mannen zijn bereid om stabiliteit in te leveren voor principes, vrouwen zijn bereid om principes te laten wijken voor stabiliteit. En Femke, heeft je man gelijk gekregen over die vaccins? Dit is dus precies waarom je vrouwen geen macht en ook geen zeggingskracht moet geven, het zijn hopeloze handlangers van de heersende macht.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Hier is Femke in 2017, pre-corona:



Ze wil gewoon rustig leven met haar gezinnetje, niets mis mee. Dat willen we allemaal. Maar nu wordt ieders leven op de kop gegooid, al een jaar lang. En Femke buigt als riet, als zoveel vrouwen. Ze ruilt de stabiliteit en autoriteit van haar man in voor die van Vadertje Staat. Dat is verraad aan haar man en Flavio moet dit niet pikken! Femke dient haar man onvoorwaardelijk te steunen, maar ze weet als moderne vrouw dat als het misloopt ze de staat heeft als vangnet. Ik heb het vaker gezegd: vrouw en trouw rijmt op elkaar maar niet met elkaar.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Moet je nagaan, hier richten we een aparte topic op omdat we de noeste arbeid van Flavio zo waarderen en thuis mag hij op een matras in zijn kantoortje slapen. Ik had die meid allang met kop en kont de deur uit gesodemieterd!

Mike
 

Dorothé

Hoog geleerde mensen die blijven over virussen praten alsof ze echt bestaan, lastig om daar tot het einde te blijven luisteren, maar niet gedaan dus
 
Blackbox en Weltschmertz is voor halve normies. Not my kind of crowd.

Mike
Ik ben helaas nog niet veel (bijna geen dus) kanaal tegengekomen wat echt op de hoogte is. Ze blijven maar doorzwavelen over het virus. En iedereen maakt er zich schuldig aan.

Dorothé
 
Volgens mij is het vrij simpel: ieder kanaal dat een TV-achtig format hanteert (Blckbx, Cafe Weltschmertz, Blue Tiger Studio) is voor ten halve gekeerde TV-kijkende normies. Hoewel ik zelden tot nooit naar deze kanalen kijk vervullen ze een bepaalde opvoedkundige functie in deze informatieoorlog, zoals Maurice de Hond dit doet op de gewone TV. Het gaat niet om jou of mij, bewustzijnsgroei verloopt in verschillende tempo's en op verschillende niveaus. De twee kanalen die ik volg zijn X22 Report en Viruswaarheid, al het andere beschouw ik als ruis.

Mike
 
Onderstaande video ga ik nu bekijken. Hij is met Sietske Bergsma en ze had hem zelf al op haar podcast aangekondigd. Gaat over de situatie in Duitsland. Zij heeft 5 jaren in Berlijn gewoond en nog steeds goede belangrijke contacten in Duitsland en het heeft ook nog steeds sterk haar interesse. Vandaar dat ze stukken erover schrijft en nu bij Flavio over dit thema gesproken heeft. Zaken die wij niet op de NOS horen of slechts fake-news erover vernemen. Ik ben benieuwd hiernaar. Omdat ik haar graag beluister, verheug ik me erop en ga er eveneens vanuit dat het een goede video zal zijn. Maar of ik gelijk heb, moet dus nog blijken. Ik beschrijf het maar zo precies, omdat de vorige video op Blckbx voor mij een grote tegenvaller was.


Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan