Blckbx

Ik heb het interview bekeken. Niets wat Jeroen Pols ook niet heeft gezegd. Maar prima dat deze info via deze weg weer een ander publiek bereikt.

Mike
 
Je moet nooit testen met een test die ongeschikt is als diagnostiek middel, Armand, ook niet op de piek van de pandemie.
Wanneer wordt vervuiling van voedsel, drinken en leefomgeving besproken?
 
Eurosurveillance onderbouwt de weerlegging van de retraction paper niet en verwijst ook niet naar individuele reviewers.
 
Laatst bewerkt:
Eurosurveillance onderbouwt de weerlegging van de retraction paper niet en verwijst ook niet naar individuele reviewers.
En weer virus, virus, virus.
 

“Chinese toestanden in UK Vaccinatie App” vertelt Silkie Carlo van Big Brother Watch UK…​

 
Blckbx over 5 en active denial system (ADS):
 
Laatst bewerkt:
Onderstaande video ga ik nu bekijken. Hij is met Sietske Bergsma en ze had hem zelf al op haar podcast aangekondigd. Gaat over de situatie in Duitsland. Zij heeft 5 jaren in Berlijn gewoond en nog steeds goede belangrijke contacten in Duitsland en het heeft ook nog steeds sterk haar interesse. Vandaar dat ze stukken erover schrijft en nu bij Flavio over dit thema gesproken heeft. Zaken die wij niet op de NOS horen of slechts fake-news erover vernemen. Ik ben benieuwd hiernaar. Omdat ik haar graag beluister, verheug ik me erop en ga er eveneens vanuit dat het een goede video zal zijn. Maar of ik gelijk heb, moet dus nog blijken. Ik beschrijf het maar zo precies, omdat de vorige video op Blckbx voor mij een grote tegenvaller was.


Dorothé
Hoelang worden de placebogroepen voor het vaccinonderzoek vaccins aangeboden?
 
Hamelink refereert in zijn betoog aan de kennis en ervaring van oude inheems volkeren die communicatie en luisteren tot een groot goed hadden verheven en daar echt de tijd voor namen. Zo vertelt hij een anekdote van een oud volk dat eerst dagen bijeen ging zitten zonder iets te zeggen totdat er een sfeer was ontstaan waarin er gepraat kon worden. Ook werd er goed naar kinderen geluisterd. “In het heden wordt nauwelijks nog geluisterd want als je mensen dwingt om dingen te doen op straffe van een boete….of mensen indirect dwingt zicht te laten inenten….dan is er geen sprake van communicatie maar van ongelijkheid. De oude beschaving waren daarin dus veel ontwikkelder en helaas zijn die waardevolle zaken verloren gegaan in onze cultuur. We kunnen dus nog heel veel leren van oude volkeren en daarom kunnen we momenteel spreken van devolutie” stelt de voormalig Professor aan de UvA.
 

Lock Step, Great Reset, Build Back Better. “Wij willen nu antwoorden!” zegt Thierry Baudet...​

 
Bovenstaande video bekeken , als Thierry tijd heeft kan hij misschien X22 dagelijks gaan beluisteren voor recente info , hij is nog naïef op sommige punten , agenda 21/30 wordt in ieder geval besproken nu ..
 
Supergaaf gesprek tussen Flavio en Thierry! (y)

Ergens tegen het eind zegt Flavio dat zijn vrouw nog altijd zo naief is om te denken dat de overheid het goed met ons voor heeft. Aan het begin van dit draadje bracht ik dit al onder de aandacht. Vrouwen zijn nu eenmaal marxistIsche vaandeldragers. Ik mag hopen dat Flavio niet nog steeds met een matras op z'n werkkamertje slaapt. Hoe dan ook, Flavio laat zich niet van zijn stuk brengen en gaat door, daar heb ik bewondering. Dat domme wijf van hem had ik de deur uit gegooid, maar dat ben ik.

Mike
 
Bovenstaande video bekeken , als Thierry tijd heeft kan hij misschien X22 dagelijks gaan beluisteren voor recente info , hij is nog naïef op sommige punten , agenda 21/30 wordt in ieder geval besproken nu ..
Ik denk dat Thierry gewoon nog wat kaarten tegen de borst houdt en wel degelijk weet hoe het zit. Trust the plan.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan