Blckbx

Investeringsspreiding in o.a. A'dam toren en westergasfabriek dus ik denk niet zomaar failliet. En grote klappers gemaakt in de tijd van sensation wereldwijd.
 
Hij onderwijst de puberende Jorn met realisme en wijsheid. Mooie visie wat mij betreft.
Ja wat een wijze man met verantwoordelijkheid is Flavio en wat een rust straalt hij uit. Jorn heeft nog het jeugdige idealisme en het f*ck the system denken en dat geneuzel over intuïtie vind ik niet zo mannelijk 🤨.
 
Ik vind zijn strategie goed. In het gesprek met Jorn brengt Flavio naar voren dat hij niet de mensen wil redden, maar dat het doel is om de surveillance maatschappij koste wat het kost te stoppen. De (nu nog) volgzame massa wil hij inzetten als wapen in de strijd. Dat vind ik heel sterk. Ieder korreltje zand in de machine is er één.

 


Dit is wel geen blckbx, maar Jorn met Flavio.

Dorothé

We moeten naar een dienende overheid waarbij er ook vrijheid voor einzelgangers om zich grotendeels van het systeem willen onttrekken. Ik weet dat ik in het verleden het standpunt van Jorn heb uitgedragen, maar ik kom daar op terug en val terug op het standpunt van Flavio.
 
Ik vind zijn strategie goed. In het gesprek met Jorn brengt Flavio naar voren dat hij niet de mensen wil redden, maar dat het doel is om de surveillance maatschappij koste wat het kost te stoppen. De (nu nog) volgzame massa wil hij inzetten als wapen in de strijd. Dat vind ik heel sterk. Ieder korreltje zand in de machine is er één.



de rechtspraak zal de volgende teleurstelling worden, maar hopelijk wel een groot klankbord bij / voor de jeugd
 
“Als een befaamde hartchirurg - Professor Jan Grandjean - een genuanceerde mening heeft over corona en de allesomvattende Mind Control, en Youtube verwijdert vervolgens de video, zou ik mij beledigt voelen” stelt Emeritus Hoogleraar Internationale Communicatie & Mensenrechten Professor Cees Hamelink.
 

De overheid heeft het beste met ons voor!
Het was toch 100% van de keuzes op basis van 50% van de kennis?
 
Het was toch 100% van de keuzes op basis van 50% van de kennis?
Klopt dat is gezegd, maar de kennis gewoon naast je neerleggen is dan weer niet vermeld, dit is een reden om het hele kabinet weg te sturen.
Dit is een kudde olifanten in de porselein kast, en iedereen staat naar de besteklade te kijken omdat er een muisje inzit
 
Klopt dat is gezegd, maar de kennis gewoon naast je neerleggen is dan weer niet vermeld, dit is een reden om het hele kabinet weg te sturen.
Dit is een kudde olifanten in de porselein kast, en iedereen staat naar de besteklade te kijken omdat er een muisje inzit
Idd, wegsturen, linea recta naar Scheveningen.
Duidelijk bewijs dat het helemaal niet om covid gaat.

Dick
 
Idd, wegsturen, linea recta naar Scheveningen.
Duidelijk bewijs dat het helemaal niet om covid gaat.

Dick
Nee niet naar Scheveningen dat is een hotel, is er niet ergens een ouderwetse kerker met van die stalen ballen, gewoon ouderwets water en brood en een ketting aan de enkels en polsen dan vast aan muur of bal van kilo of 100
 
Dat kunnen we er heel makkelijk van maken. Als bejend wordt wat deze lui hebben gedaan zal.het geen hotel meer zijn, geloof me.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan