Black Magic/Zwarte Magie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Neen, ik heb geen chakra's, geen innerlijk kind en zelfs geen ziel.
Ben niet opgesplitst in delen maar ben een en al totaliteit en volledigheid als energetisch wezen.
Ik heb daar langdurig en diep op geëpibreerd :p
Maar het zou best kunnen dat een ziel mij, chakra's en een 'innerlijk kind' omvat..
Je bedoeld dat je 'heel' bent en niets buiten je om nodig hebt?

Moest het woord geëpibreerd opzoeken want had er nooit van gehoord.

niet nader gespecificeerde werkzaamheden verrichten die heel gewichtig en belangrijk lijken, maar in feite helemaal niets voorstellen.

Je bedoeld dat je 'heel' bent en niets buiten je om nodig hebt?
Dan bedoel ik heel als een holistisch geheel dat is verbonden met het geheel.
Wat ik ervan begrijp zijn het satanisten die ons nonsens wijs proberen te maken als zouden we uit allerlei - uitsluitend ? materiele en van het geheel afgescheiden - delen bestaan.
In mijn beleving heeft iedereen en alles wat leeft - en 'niet leeft' ? - elkaar nodig en is alles met elkaar verbonden om samen deze wereld te creëren, te onderhouden, om samen te kunnen (be-)leven.

Chakra's moeten ook met elkaar verbohden zijn voor heelheid. Volgens jouw logica heb je dan ook geen lever of hart of willekeurig welk ander orgaan?

Mike

• Confused
Waarderingen: Surv
Chakra's moeten ook met elkaar verbohden zijn voor heelheid. Volgens jouw logica heb je dan ook geen lever of hart of willekeurig welk ander orgaan?

Mike
Volgens de chakra's-theorie bedoel je ?
Ik heb zelf nog nooit chakra's gezien of gevoeld.
Jij wel ?
Organen maken deel uit van de heelheid van het lichaam en zijn voelbaar en waarneembaar.
In mijn beleving zijn ziel, geest, mind en lichaam één geheel.

Dat s zo.
Wind kun je echter wel voelen, ook je met ogen als die wind over zich voelen waaien of als ze effecten van wind direct waarnemen.
Voel jij chakra's ?
Of is er een direct zichtbaar of voelbaar effect van werkende chakra's ervaarbaar voor iedereen ?
O zie jij ze met je 'innerlijk oog' ? Zo ja, oké, dat is jouw beleving, maar dan bestaan chakra's voor mij nog steeds niet zolang ik 'chakra's' op geen enkele wijze ervaar.

Ja. Hier nog 1.

1000063171.jpg
Meridianen zijn afkomstig uit de Chinrse geneeskunde. Chakra's uit de ayurvedische geneeskunde uit India. Beide een geschiedenis van vele duizenden jaren. De mensheid erkent wereldwijd vanaf het prille begin ook 1 of meerdere goden. Magisch denken of eeuwenoude wijsheid? Oordeel zelf.

Mike

• Haha
Waarderingen: Surv
Ja. Hier nog 1.

Bekijk bijlage 38748
Meridianen zijn afkomstig uit de Chinrse geneeskunde. Chakra's uit de ayurvedische geneeskunde uit India. Beide een geschiedenis van vele duizenden jaren. De mensheid erkent wereldwijd vanaf het prille begin ook 1 of meerdere goden. Magisch denken of eeuwenoude wijsheid? Oordeel zelf.

Mike
Of zijn het weer de zoveelste verzonnen, ingewikkelde verhalen om 'het gepeupel' weer af te leiden van waar het werkelijk om gaat ? Er uitgebreid mee bezig gaan houd je mentaal iig ff goed bezig en voorlopig weer van de straat en ver van je goddelijke zelf..

Al heel wat 'spirituele leiders' meegemaakt die het uitgebreid en serieus over chakra's e.d. hadden, en zich dan later in hun leven alsnog aan machtswellust, pedofilie, gokken, seksverslaving, drank en/of drugsgebruik en heulen met de WEF overgaven.

'Helend', al die 'hogere kennis' ? :rolleyes:

Zwarte magie met mooie kleurtjes ?

Verwar het misbruik door New Age-goeroes niet met eeuwenoude kennis.

Mike
Verwar 'eeuwenoude kennis' niet met waarheid.
Manipulatie van 'het gepeupel' door middel van satanische, ingewikkelde, goed klinkende en aansprekend ingekleurde 'kennis' is al zo oud als de wereld.

Je bent onverbeterlijk. Maar het gaat niet om mijn gelijk of dat van jou. Geheel in de kerstsfeer zeg ik:

1000063207.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.652
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan