Godsgeschenk
Well-known member
Nee, ik verheug me nog steeds heel erg op kerstmis.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het vrouwelijke principe in zijn negatieve expressie is ook het kwaad. Zoals in die video wordt beweerd bestaat het kwaad uit lagere frequenties en kan dus alleen floreren in lagere frequenties.Vorm (yin) heeft pas zin als er be'ziel'ing (yang) is. De moderne godsdiensten hebben dit vervangen door goed en kwaad. Het klopt dat hierin het vrouwelijke principe (yin) het 'kwaad' vertegenwoordigd. Pure vorm zonder bezieling heeft een destructief karakter. Misschien zie je dit ook wel letterlijk bij sommigen en zijn vrouwen hier sneller vatbaar voor?
Daarentegen heef het 'goede' (yang) de manifestatie van yin nodig. Goed is evengoed 'kwaad' bij gebrek aan manifestatie. Uiteindelijk komen yin en yang uit het 'ene'.
Wanneer ik ergens zit zie ik soms 100% score dat de vrouw voorop Voorbeeld uit de praktijk waarbij ik het omgekeerde Goddelijke principe waarneem van de mannelijke leidende rol.Klimkt die beschrijving van narcisten niet ontzettend als... vrouwen?
Mike
Nou kijk, zo'n uitleg zit dan in grote lijnen in mijn hoofd maar kreeg het niet op papier.Het vrouwelijke principe in zijn negatieve expressie is ook het kwaad. Zoals in die video wordt beweerd bestaat het kwaad uit lagere frequenties en kan dus alleen floreren in lagere frequenties.
De ziel (yang) is een hoge, immateriele frequentie. Als immateriele energie vertraagd wordt materialiseert deze, wat per definitie een verlaging van energetische frequenties is. '
Mater = moeder = vrouwelijk. Daarom zijn vrouwen ook vatbaarder voor het kwaad, iets wat in de video 'narcisme' wordt genoemd. We zien in het social media-tijdperk hoe verwoestend en schadelijk vrouwelijk narcisme is voor het mannelijke principe.
Als we religie er vervolgens bij halen zien we dat Eva geboren is uit de rib van Adam, terwijl God Adam heeft geschapen. Daar zit meer waarheid in dan je denkt. Het heeft geleid tot ern zeer goed werkende sociale hierarchische orde en daarmee een zeer succesvolle beschavimg, nl. deze:
Bekijk bijlage 37812
In de moderne tijd zien we dat de vrouw de plaats van de man alsmaar vaker inneemt en dat de man dus onder de vrouw is komen te staan. Maat de vrouw staat niet onder Christus maar onder Satan, dus what could possibly go wrong?
Moraal van het verhaal:
De man moet boven de vrouw staan en haar begrenzen/intomen, er is geen andere manier. Vrouwelijk 'leiderschap' is RAMPZALIG en per definitie TIRANNIEK. Dat komt omdat een man dichter bij God staat en macht koppelt aan verantwoordelijkheid. De vrouw en verantwoordelijkheid zijn als water en vuur en macht zonder verantwoordelijkheid is per definitie tirannie.
Dus ja, yin en yang zijn elkaar wederzijds aanvullende principes, maar alleen op basis van gelijkwaardigheid en NIET gelijkheid Er zijn oudere versies van het yin-yang symbool die eerder 70-30 laten zien in het voordeel van yang dan 50-50.
Mike
Op straat zie ik dit in de praktijk.. 9 v d 10x loopt de vrouw voorop en sjokt de man achter haar aan.
Dit. Amen. De waarheid.Het vrouwelijke principe in zijn negatieve expressie is ook het kwaad. Zoals in die video wordt beweerd bestaat het kwaad uit lagere frequenties en kan dus alleen floreren in lagere frequenties.
De ziel (yang) is een hoge, immateriele frequentie. Als immateriele energie vertraagd wordt materialiseert deze, wat per definitie een verlaging van energetische frequenties is. '
Mater = moeder = vrouwelijk. Daarom zijn vrouwen ook vatbaarder voor het kwaad, iets wat in de video 'narcisme' wordt genoemd. We zien in het social media-tijdperk hoe verwoestend en schadelijk vrouwelijk narcisme is voor het mannelijke principe.
Als we religie er vervolgens bij halen zien we dat Eva geboren is uit de rib van Adam, terwijl God Adam heeft geschapen. Daar zit meer waarheid in dan je denkt. Het heeft geleid tot ern zeer goed werkende sociale hierarchische orde en daarmee een zeer succesvolle beschavimg, nl. deze:
Bekijk bijlage 37812
In de moderne tijd zien we dat de vrouw de plaats van de man alsmaar vaker inneemt en dat de man dus onder de vrouw is komen te staan. Maat de vrouw staat niet onder Christus maar onder Satan, dus what could possibly go wrong?
Moraal van het verhaal:
De man moet boven de vrouw staan en haar begrenzen/intomen, er is geen andere manier. Vrouwelijk 'leiderschap' is RAMPZALIG en per definitie TIRANNIEK. Dat komt omdat een man dichter bij God staat en macht koppelt aan verantwoordelijkheid. De vrouw en verantwoordelijkheid zijn als water en vuur en macht zonder verantwoordelijkheid is per definitie tirannie.
Dus ja, yin en yang zijn elkaar wederzijds aanvullende principes, maar alleen op basis van gelijkwaardigheid en NIET gelijkheid Er zijn oudere versies van het yin-yang symbool die eerder 70-30 laten zien in het voordeel van yang dan 50-50.
Mike
|Zal ik dit betoog als een artikel plaatsen?Goeie video Henk, hoewel deze mij niets nieuws heeft geleerd. Had denk ik beter gepast in de topic over false flags en ik zal uitleggen waarom.
We blijven maar hangen in moderne technologie die gericht is op het opwekken van massahypnose, massapsychose en massahysterie. Denk hierbij aan massamedia en HAARP. De reden waarom ik echter dit draadje ben begonnen is omdat ik constateer dat er iets GROTERS een dominante rol speelt en dit is SPIRITUEEL van aard.
Ik zal een voorbeeld geven. Je bent een Nederlandse 'normie,' in de pre-COVID maatschappij. Je gaat met een groep vrienden op stap en na een paar biertjes komen de tongen los. Rutte is op dat moment minister-president en de discussie gaat over Rutte en zijn beleid. Sommigen staan faliekant achter Rutte, anderen aan de stamtafel hebben kritische kanttekeningen. Alle gesprekspartners halen hun info uitsluitend uit televisie, radio en kranten. Al snel ontstaat er een soort consensus. Sommige kritiekpunten worden tegengesproken, maar uiteindelijk komen door deze uitwisselng van meningen zij die voor of tegen zijn uit op: o ja, dat had ik zo nog niet bekeken. En we drinken er nog een biertje op.
Dat was de pre-COVID wereld. Hoewel men in de samenleving het op hoofdlijnen eens was over bepaalde zaken was er binnen die kaders ruimte voor diversiteit van meningen. Toen kwam in 2020 de 'crisis' die C19 heette. Er gebeurt precies wat in die video wordt beschreven: non-stop berichtgeving over dodenstatistieken, persconferenties, politieke stellingname, etc. Ineens was er geen enkele ruimte meer voor diversiteit van meningen en het werd heel snel herl griezelig. Niet alleen in ons land, maar wereldwijd.
Heb jij dit ooit meegemaakt in je leven? In de 58 jaar dat ik rondloop op deze planeet heb ik NOG NOOIT gezien dat men zo eensgezind dacht en handelde. Jij loopt nog langer mee, Henk, maar ik durf te wedden dat dit ook voor jou nieuw was. Hoe kan dit? Dit is de eerste keer in de naoorlogse geschiedenis dat ik dit mee heb gemaakt. Maar al die tijd was die massamedia er. Je kan dus niet zeggen dat de media dit heeft opgewekt. 10 jaar daarvoor mislukte het met de Mexicaanse griep ondanks soortgelijke media-aandacht, dus waarom in 2020 wel en ook op WERELDSCHAAL? Er moet sprake zijn van een GROTER en vooral OUDER mechanisme dat mensen MASSAAL knettergek maakt.
In de moderne geschiedenis kun je denken aan de tijd van Hitler, Mao, Pol Pot, Stalin, Idi Amin e.a. Sommige daarvan hebben wel in mijn levensloop plaatsgevonden, andere waren voor mijn tijd. Maar als je nog verder terug gaat in de tijd zie je oude culturen en beschavingen plotseling in verval raken omdat iedereen knettergek wordt, een fenomeen dat we kennen onder de noemer Mass Formation Psychosis. Wat al deze gebeurtenissen in het recente en verre verleden gemeen hebben is dat ze LOKAAL en REGIONAAL zijn. Bij mijn weten heeft er NOOIT EERDER een dergelijk fenomeen plaatsgevonden OP WERELDSCHAAL. Hoe kan dit? Men had toen geen massamedia of HAARP of andere technieken. Wat hebben de gebeurtenissen van toen gemeen met die van nu?
Het komt allemaal neer op GELOOF. Spiritualiteit is zo oud als de mens zelf. Van oudsher heeft de mens een streven naar zingeving over ons bestaan. Traditioneel is dat een vorm van religie waarin 1 of meerdere goden verantwoordelijk zijn voor de schepping van onszelf en alle leven om ons heen. Vanaf de tweede helft van de 19e eeuw is er een poging gedaan om atheistische wetenschap de plaats te laten innemen van religie. Er zijn vanaf datzelfde moment ook verwoede pogingen geweest om de sociale orde te veranderen door de introductie van het marxisme. Dat dit effectieve overtuigingen waren om massahysterie op te wekken blijkt wel uit het feit dat niet religie maar atheisme en marxisme de grootste massamoorden in de geschiedenis teweeg hebben gebracht, allemaal in de vorige eeuw.
Alles is echter een GELOOF, ook atheisme, wetenschap en marxisme. Of je nu gelooft in God of een Big Bang als oorzaak van de schepping, je kan niet niet geloven. Geloof is dus de rode draad. Waarom zouden de powers-that-be de natuurlijke menselijke hang naar spiritualiteit willen kapen of verstoren? Omdat als wij ons via geloof verbinden aan de God die ons in Zijn evenbeeld heeft geschapen wij de hemel op aarde kunnen neerzetten d.m.v. onze eigen scheppende krachten. Alles wat wij bedenken kunnen wij manifesteren als we onze gedachten koppelen aan actie. Geloof en overtuiging zijn de meest krachtige mechanismes die de mens zo uniek maken. Niet alleen zijn wij geschapen in Zijn evenbeeld, wij kunnen ook Zijn hemel hier op aarde neerzetten als wij dat willen, zo krachtig zijn we werkelijk. Je kunt je voorstellen hoe bedreigend dat is voor bepaalde duistere machten die zich bevinden in Hemelse gewesten!
Want dat is waar ik naartoe wil. [ZIJ] waren er toen en [ZIJ] zijn er nog. God heeft [HEN] als gevallen engelen geweerd uit Zijn koninkrijk. [ZIJ] zijn in moreel verval geraakt, maar hebben geen val naar de aarde gemaakt maar naar een 'tussenhemel' (vandaar dat de Bijbel ook spreekt van "Hemelse gewesten"). De hemel is zichtbaar vanaf de hele aarde. Dit maakt de volledige aarde dan ook tot [HUN] speelveld, niet alleen vanwege het oppervlak maar vanwege het feit dat de goddelijke energie moet VERTRAGEN en VERLAGEN om te kunnen materialiseren. [ZIJ] kunnen ons echter enkel bereiken of beinvloeden op het GEESTELIJKE vlak, niet op het materiele. Onze gedachten staan immers aan de basis van ons eigen creatiepotentieel en als wij datgene wat wij GELOVEN negatief aanwenden middels ANGST en EGO bestaat er voor [HEN] de mogelijkheid om.de HEL OP AARDE te manifesteren. [ZIJ] hebben geen eigen scheppingskracht meer en zijn dus PARASITAIR. Onze scheppingskracht dient via MIND CONTROL te worden gekaapt en aangewend om deze hel neer te zetten. [ZIJ] kunnen op deze wijze zowel afvallige individuen als collectieven bereiken als ook regionaal of wereldwijd opereren.
Dit is wat werkelijke zwarte magie inhoudt en het heeft NIETS te maken met moderne technologie. We moeten stoppen met te denken dat wereldwijde massahysterie hier aan te wijten is. Dat was het toen niet en dat is het nu niet. Kan moderne technologie bijdragen aan een vergemakkelijking van het op 1 lijn brengen van de collectieve menselijke geest? Absoluut. Maar we denken een octaaf te laag als we uitsluitend materiele verklaringen blijven zoeken voor de collectieve mind control waar de mensheid zich aan laat onderwerpen. Pas als wij dit beseffen ontnemen wij [HUN] voedingsbodem en bestaansrecht.
Volgens mij is dit waar Q ons naartoe wil brengen. Dat zijn de [THEY] en [THEM] in de Q-posts. NWO. N does not stand for New. Ook niet voor Nazi. Het is Nephilim World Order.
Mike
|Zal ik dit betoog als een artikel plaatsen?